Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg har problemer med å komme inn på Gmailen min. Noen som vet om det er problemer med den for tida? Evnt vil dere være så snille å trykke her og fortelle om dere kommer inn på sida? Takk Endret 9. juni 2006 av Fairy
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Ok. Da må det være her på min maskin det er noe galt, og jeg begynner å mistenke at det er en eller annen innstilling i Proxomitron (program som blokkerer reklame m.m.) som ikke er helt riktig. Skal sjekke det ut. Takk for hjelpen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå