Scorpina Skrevet 10. juni 2006 #22 Skrevet 10. juni 2006 Av de kjendisene jeg har sett/pratet med (uten at de er på jobb) er det: .....Jens Stoltenberg, ...... ← Jeg var med i et tv-program på nrk ilag med vår statsminister (skjønt, da var han ikke statsminister) Etter innspilling av programmet var vi ute og drakk pils ilag (ja, altså....produksjosstaben til nrk, Jense-mann sjøl også lilla jag da) Det var litt festlig. Hyggelig kar Meeen, jeg tror ikke han husker meg altså
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #23 Skrevet 10. juni 2006 Jeg var med i et tv-program på nrk ilag med vår statsminister (skjønt, da var han ikke statsminister) Etter innspilling av programmet var vi ute og drakk pils ilag (ja, altså....produksjosstaben til nrk, Jense-mann sjøl også lilla jag da) Det var litt festlig. Hyggelig kar Meeen, jeg tror ikke han husker meg altså ← Var det den derre oljedokumentaren?
Gjest Miloine Skrevet 10. juni 2006 #24 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg var med i et tv-program på nrk ilag med vår statsminister (skjønt, da var han ikke statsminister) Etter innspilling av programmet var vi ute og drakk pils ilag (ja, altså....produksjosstaben til nrk, Jense-mann sjøl også lilla jag da) Det var litt festlig. Hyggelig kar Meeen, jeg tror ikke han husker meg altså ← Spennende og sikkert interesant! Tviler på at noen av de jeg nevnte husker meg da, bortsett fra 5 stk. av dem da (omgangsvenner) og det er ikke Petter Stordalen Endret 14. juni 2006 av Miloine
Gjest King James Skrevet 10. juni 2006 #25 Skrevet 10. juni 2006 Så den Britiske dronning da jeg var i England.
Tristessa Skrevet 10. juni 2006 #26 Skrevet 10. juni 2006 Jeg holdt på å gå rett inn i Kåre Valebrokk her i forgårs, men kjæresten regjerer enda siden han tok taxi med Erna Solberg for noen uker siden.
Meaty Skrevet 10. juni 2006 #28 Skrevet 10. juni 2006 Hvor mange av dere er det som slår av en prat når dere ser en kjendis? For ikke å si faktisk oppsøker dem? Jeg skal innrømme at jeg har vært litt av en "stalker", har møtt gutta i R.E.M. ca. 10-15 ganger. Men jeg er alltid rolig og høflig. Det beste møtet var i den lille sørstatsbyen Athens, Ga. der de er fra. Jeg var på et utested og fikk øye på Michael Stipe. Byen er kjent for et fantastisk musikkliv, og jeg har vært der flere ganger. Jeg gikk bort til ham og presenterte meg, og takket ham for at jeg gjennom deres musikk hadde blitt kjent med denne fabelaktige byen. Han smilte og tok meg i handa. En gang jeg klarte å komme meg inn på VIP-party i Tyskland gikk jeg bort til Stipe for å vise ham tatoveringa mi, som er det motivet jeg har i avataren min. (Det er altså coveret fra R.E.M.-albumet "Monster") Han sa "wow, that's cool!" Alle gutta i bandet er veldig hyggelige. Ellers av internasjonale kjendiser så har jeg møtt Coldplay et par ganger.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #29 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har hatt sex med Morten Abel. ← Og jeg har hatt sex med Rene Dif (han i Aqua), Jørn Hoel og Hans Petter i Cheezy Keys. Fast bruker men nå som gjest for første gang...med andre ord.... ikke akkurat opplevelser som jeg er så altfor stolt av...
Blueberry Skrevet 11. juni 2006 #30 Skrevet 11. juni 2006 Jeg så Sayid Ali på Bryne i kveld..........
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #31 Skrevet 11. juni 2006 Jeg møter noen stadig vekk, men ingen å skryte av...
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #32 Skrevet 11. juni 2006 Jeg bor på landet, så sjelden jeg ser kjendiser for tiden. Tror jeg har sett Åge Aleksandersen her oppe, kanskje. Den siste jeg møtte ellers var vel Christopher Nielsen, og jeg snakket "nesten" med han (felles kjente). Synes det er morsomt å støte på kjendiser på gata, av en eller annen grunn blir det litt som "levende statuer". Men er ingen stalker akkurat. Synes ikke det er noe spesielt med kjendiser egentlig, unntatt de jeg faktisk beundrer for hva de har gjort, da kan jeg nok bli litt krypende og siklende.
Gjest d'Arc Skrevet 11. juni 2006 #33 Skrevet 11. juni 2006 Jeg har sett Asgeir! Han med det røde håret. Også et par til.
Blueberry Skrevet 11. juni 2006 #34 Skrevet 11. juni 2006 "levende statuer". Mange av de har ikke mer i hodet enn det en statue har heller......
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #35 Skrevet 11. juni 2006 Jeg holdt på å gå rett inn i Kåre Valebrokk her i forgårs, men kjæresten regjerer enda siden han tok taxi med Erna Solberg for noen uker siden. ← Oj, fy flate han er heldig altså! Mennee... fikk han plass i taxien også? *superslem Hope* Selv vanker jeg med kjendiser altså. Rune Rudberg møtte jeg på butikken her om dagen. Ellers.. tja. Robert Stoltenberg og typen, Trond-Viggo, Steinar Albrigtsen, Jørn Hoel. Har flydd med fotballandslaget og har litt flyskrekk, så jeg nærmest ropte da jeg skulle sette meg ned "Ugg bugg pølse med lugg".. (Vet ikke hvor DET kom fra.) Tror de så på det som underholdning. Ellers.. Unni Wilhelmsen elsker kjolen min. Jeg har vært på kjendisparty med masse folk en gang. Artig fest! Ble bedt med på fotballtur med gutta husker jeg, men det har ikke blitt noe av. Hehe. Også har jeg fått en klem av O. Tidemann fra Sesam Stasjon!
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #36 Skrevet 11. juni 2006 ingen her som har sett utenlanske kjendiser? utenom dronningen av england he he...
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #37 Skrevet 11. juni 2006 Robert Stoltenberg og typen? Er han homofil?
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2006 #38 Skrevet 11. juni 2006 Jeg har fått klem av Jan Werner. Tre klemmer faktisk. Jeg kan dø lykkelig Ellers er jeg nabo med en fotballkjendis så han ser jeg stadig vekk. Jeg har tatt samme fly som Magne Furuholmen (jippi) og jeg har faktisk TATT på Gaute Ormåsen (nå tenker jeg dere ble imponert) Dessuten har jeg hatt danseshow sammen med Carlene Carter. Skikkelig mye spennende i livet mitt
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #39 Skrevet 11. juni 2006 Robert Stoltenberg og typen? Er han homofil? ← Ja
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #40 Skrevet 11. juni 2006 ingen her som har sett utenlanske kjendiser? utenom dronningen av england he he... ← Så Thorbjørn Berntsen i København en gang, da var han jo på en måte utlending. Også kjenner jeg en som møtte Halle Berry (hvordan skrives det?) på gatekjøkken i Canada:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå