Gå til innhold

Til inspirasjon!


Rose

Anbefalte innlegg

Tenkte å fortelle litt om pynt etc. jeg har planlagt til bryllupet i august - kanskje det også kan gi andre noen ideer. Jeg har i alle fall fått mange gode tips fra dere : )

- Vi har satt et tema - røde roser - kjærlighetens blomst som gjennomgangstema for pynt etc. Fant et flott bilde av mange røde roser som jeg har brukt både på invitasjonene og som også vil gå igjen i invitasjoner, bordkort, på sanghefte etc. Bruker et program som heter Pagemaker til alt som skal trykkes.

- Buketten min består selvsagt av røde roser, og det vil også være pyntet med det på bordene. Min mor har kjøpt oasis i hjerteform og lager lave oppsatser til bordet ut fra disse - tett i tett med røde roser.

- Middagssalen har ganske nakne vegger. Derfor har jeg kjøpt billig, flortynt, hvitt stoff (29 kr. meteren på IKEA) som vi danderer som lange slør på veggen og fester roser til.

- Svigermor har samlet mange morsomme bilder av oss som hun lager kollasje av og setter inn i digre, gamle rammer.

- Har også skrevet ned fine dikt om roser og kjærlighet i stor skrift på hvite ark som jeg har brent kanten på og deretter limt på gråpapir. Disse skal henge på ulike steder på lokalet. Selvsagt er diktet "Med 8 roser" med - det står også på baksiden av våre invitasjoner.

- Har kjøpt blanke skåler jeg skal fylle med vann, roseblader og flytelys. Disse ser alle gjestene over så de sperrer ikke utsikten slik lange lys gjør.

Et annet tips - vi skal presentere alle gjestene våre på rim! Og mens hver gjest reiser seg og får opplest et lite dikt (handler for det meste om interesser og relasjonen til brudeparet) kommer det opp et bilde av de på et lerret. Vi scanner inn morsomme bilder av alle våre gjester og legger inn i Power Point. Mye jobb men veldig morsomt.

Det er så morsomt å planlegge bryllup!!!

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for inspirasjon. Jeg er imponert over detaljene du fremstiller. Det blir sikkert kjempenyyyyydelig....

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg elsker røde roser!! dette hørtes flott ut! hva slags kjole skal du ha og hvordan vil du ha buketten din?? Elsker å se bilder av dette..

Skal du ha en annen gjennomgangs farge ved siden av rosene?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke æren for alt selv - finner så mye bra her på KG : )

Kjolen min er hvit, med singlettopp og "prinsessefasong" på skjørtet. Og så skal jeg ha "Mette Marit" slør.

Buketten skal være rund med litt grønt i.

Fargene ved siden av blir hvitt og sølv : )1212[ Dette Innlegg er endret av: Rose den 2002-03-19 11:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også valgt røde roser. Vi skal ha roseblader strødd ut på bordene sammen med hvite kubbelys som jeg har skrevet på med gullskrift.

Skal ha røde og rosa roser i buketten. Den rosafargen blir tatt opp igjen i brudepikekjolen.

http://home.no/lula/bryllup.html

_________________

*Cecilie*

-27.april-1212[ Dette Innlegg er endret av: CecilieB den 2002-03-19 11:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...