Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. juni 2006 #21 Skrevet 11. juni 2006 Jeg er enig i at katten har det best hjemme i vante omgivelser, men kun hvis du får noen til å se etter den og etterfylle mat og vann + gi den litt oppmerksomhet. Hvis ikke er fem dager for lenge alene.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #22 Skrevet 11. juni 2006 Trådstarter her! Jeg vil mye heller la katten min gå ute i fem dager enn å stenge den inne på et kattepensjonat!!!! Det er ikke godt dyrehold etter mitt syn. En katt skal jakte og springe og leke. Tror dere virklelig en katt får oppleve det på et pensjonat.... Dessutan vil jeg at min katt skal være i kjente omgivelser når jeg er borte. Pleier som regël og la broren min passe katten men han skal bort. Han kan velge om han vil være inne under tak eler ut og jakte og kose seg. Tror kanskje han skal være ute i fem dager jeg......... ← Trådstarter igjen. Min katt har verdens fineste liv og koser seg med det. Jeg er sterkt mot dyremishandling og jeg tar godt vare på alle dyr!!! Men jeg mener at det er betre å la katten være ute enn å være innesperret i et hus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ← Hvorfor stilte du egentlig dette spørsmålet når du blir så fornærmet over svarene du får. En annen ting -dersom du tar så godt vare på dyr - føler du at du tar godt vare på katten din dersom du reiser fra den i fem dager uten tilsyn. Setter du ut mat, er det faktisk andre dyr som også spiser av den maten. Og, vannet er jo ikke akkurat friskt etter fem dager. Hva om den blir påkjørt eller syk. Skal den ligge der uten tilsyn i fem hele dager. Ja, DET er å ta godt vare på dyr. Kanskje du skulle ha tenkt deg litt om før du gikk til anskaffelse av et dyr ??!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå