Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Hei. Jeg vurderer å gi min kjære en weekendtur (oss to da) i morgengave. Trenger tips om hvor. Tenkte kanskje å reise i oktober/November. Trenger ikke nødvendigvis være langt av gårde. Gjerne en plass hvor det er billige flybilletter. Noen som kan komme med forslag???Gjerne en plass med noen gøyale aktiviteter, og ikke altfor høyt tempo, gjerne litt billig shopping. Klarer noen å søke opp litt priser på nett så blir jeg kjempetakknemlig=) Jeg er helt håpløs på det selv.
afr0dite Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Roma! Paris er også nydelig, ja!! (Men husk at hvis du ser totalprisen på hele ferien, vil det bli samme utgift som å dra lenger sørover, asia feks. Asia = Dyrere flybillett, men billigere å leve vs Europa = billig flybillett, dyrt å leve) Deilig med varmen der nede også, for på den tiden begynner det jo å bli litt kjølig her... (ikke så glad i kulde... ) Kos dere masse!!
Gjest Hippopotamus Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Kommer jo veldig an på hvor mye du er villig til å betale, da... Budapest er i hvert fall en nydelig by!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 11. juni 2006 #5 Skrevet 11. juni 2006 Berlin er min uovervinnelige favoritt!!! Her kan dere gjøre alt dere har lyst til, og bestemme selv om det skal bli dyrt eller billig. Vi har vært der ganske mye, og stooortrives. Masse rimelige sjarmerende steder til å spise god mat, slappe av og turtle...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #7 Skrevet 12. juni 2006 På den tiden av året - Roma - helt klart. Lenger nord er det surt og guffent Budapest er en flott by, men ikke i november. Er du uheldig kan det nok være kjølig og surt i ROma også. Men hvor ellers finner du en by med evighetens sus på samme måte? Perfekt symbolikk for bryllupsreise/morgengave. Er dere sneven av historisk interesserte så fins det ingen plass som slår Roma. Dersom billig shopping og billig alkohol er det viktigste, så er vel Tyrkia eller Nordafrika et mer velegnet reisemål. Og også der finnes det mye å se...
leila Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Praha ...og været trenger vel ikke være supert? Norwegian har fly dit sjekk også http://www.hotelrott.cz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå