Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvor ville du reist av disse fire reisemålene: - Tyrkia - Bulgaria - Kreta - Mallorca og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Kreta: god mat Tyrkia slitsomme slegere og uhøflige menn Mallorca: gamle soltørka damer og dyrt!! Bulgaria: skal gi beskjed når jeg kommer tilbake derfra 7 juli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 9. juni 2006 #3 Del Skrevet 9. juni 2006 Ville gjerne reist til alle stedene du nevner - bortsett fra Tyrkia Der har jeg vært en gang... og vil aldri reise tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 9. juni 2006 #4 Del Skrevet 9. juni 2006 kreta! har ikke vært noen av de andre stedene, men elsker hellas og tror ikke npen av de andre stedene kan måle seg med det landet. :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. juni 2006 #5 Del Skrevet 9. juni 2006 Kreta eller Mallorca. Spørs hva som er viktig for deg. Det er finere strender på Mallorca (syns jeg) men på Kreta er det mindre "masseturisme". (Selvom det er bøttevis av turister er det ikke sånne store turisthotell-anlegg ooooover alt..men mindre og koseligere småhoteller... Har du "dårlig råd" er det billigere på Kreta enn på Mallorca. Tyrkia eller Bulgaria har jeg aldri villet reise til! Har hørt for mye dritt om begge stedene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #6 Del Skrevet 9. juni 2006 Skal til Mallorca senere i sommer. Har ikke vært der før... Kreta frister veldig, så det blir vel neste gang. Bulgaria og spesielt Tyrkia frister ikke så veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #7 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg ville reist til Tyrkia, har vært der to år på rad og stortrives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #8 Del Skrevet 9. juni 2006 tyrkia er kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. juni 2006 #9 Del Skrevet 9. juni 2006 Tyrkia uten tvil. God mat, hygglige folk. fine priser, deilig og varmt. helt topp. har aldri vært i bulgaria eller kreta så det kan jeg ikke svare på. men det er nok ikke de stedene jeg hadde reist først til Mallorca. var der for ca 10 år siden og det var helt greit. men reiser ikke tilbake dit. Jeg er såpass fornøyd med tyrkia så å reise på sydenferie til et annet land kommer jeg aldri til å gjøre. (annen ferie derimot er jo en annen ting... f.eks reise til spania (nevner det siden mange reiser på sydenferie dit) ¨på jente/shopping tur f.eks kan jeg gjerne gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 9. juni 2006 #10 Del Skrevet 9. juni 2006 Er veldig glad i Tyrkia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. juni 2006 #11 Del Skrevet 9. juni 2006 Elsker både Kreta og Tyrkia, så jeg hadde hatt vanskelig for og bestemme meg for et av de stedene. Det er billigere i Tyrkia, så hadde jeg hatt litt dårlig råd ville jeg valgt det. Har vært i Bulgaria og reiser aldri tilbake igjen. Mallorca har jeg ikke vært, men kunne gjerne tenkt meg og reist dit, siden jeg ikke har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 9. juni 2006 #12 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har vært i både Tyrkia og på Mallorca, så det måtte blitt Kreta eller Bulgaria. Tror jeg hadde valgt Kreta. Kunne tenkt meg å reise tilbake til både Tyrkia og Mallorca, fine steder det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. juni 2006 #13 Del Skrevet 9. juni 2006 Alle andre enn Tyrkia. Dit reiser jeg ikke av politiske og prinsipielle årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elze ii Skrevet 10. juni 2006 #14 Del Skrevet 10. juni 2006 Tyrkia eller Bulgaria, men litt avhengig av hvor i landet da. Det er jo store land begge deler. Har vært to ganger i hvert land og liker begge kjempegodt, men har ikke vært på noen av de typiske chartermålene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 11. juni 2006 #15 Del Skrevet 11. juni 2006 Uten tvil Kreta, syns det er så fint der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2006 #16 Del Skrevet 11. juni 2006 Kreta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #17 Del Skrevet 11. juni 2006 Skal vi sette en liten hundrelapp på at de som skryter av Tyrkia neppe har vært noe annet sted, og mangler sammeligningsgrunnlag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. juni 2006 #18 Del Skrevet 11. juni 2006 Skal vi sette en liten hundrelapp på at de som skryter av Tyrkia neppe har vært noe annet sted, og mangler sammeligningsgrunnlag? ← der ble jeg vist en 100 lapp rikere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #19 Del Skrevet 11. juni 2006 Slik jeg opplevde det i Tyrkia, så var det ikke bare de innpåslitne og frekke tyrkerne så var negativt, men også den typen nordmenn man så/traff der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Läkerol Skrevet 11. juni 2006 #20 Del Skrevet 11. juni 2006 Byen Palma på Mallorca. Får du storbyferie og syden på samme tid, samtidig som du sleppe følelsen av å vere på Alcudia... Kjempebra shopping, mange koselige restauranter og masse å sjå! Vakker by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå