Gå til innhold

Hvor ville du reist?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hvor ville du reist av disse fire reisemålene:

- Tyrkia

- Bulgaria

- Kreta

- Mallorca

og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Kreta: god mat

Tyrkia slitsomme slegere og uhøflige menn

Mallorca: gamle soltørka damer og dyrt!!

Bulgaria: skal gi beskjed når jeg kommer tilbake derfra 7 juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjerne reist til alle stedene du nevner - bortsett fra Tyrkia :riste:

Der har jeg vært en gang... og vil aldri reise tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

kreta! har ikke vært noen av de andre stedene, men elsker hellas og tror ikke npen av de andre stedene kan måle seg med det landet. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreta eller Mallorca. Spørs hva som er viktig for deg.

Det er finere strender på Mallorca (syns jeg) men på Kreta er det mindre "masseturisme". (Selvom det er bøttevis av turister er det ikke sånne store turisthotell-anlegg ooooover alt..men mindre og koseligere småhoteller...

Har du "dårlig råd" er det billigere på Kreta enn på Mallorca.

Tyrkia eller Bulgaria har jeg aldri villet reise til! Har hørt for mye dritt om begge stedene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal til Mallorca senere i sommer. Har ikke vært der før...

Kreta frister veldig, så det blir vel neste gang.

Bulgaria og spesielt Tyrkia frister ikke så veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tyrkia uten tvil. God mat, hygglige folk. fine priser, deilig og varmt. helt topp.

har aldri vært i bulgaria eller kreta så det kan jeg ikke svare på. men det er nok ikke de stedene jeg hadde reist først til

Mallorca. var der for ca 10 år siden og det var helt greit. men reiser ikke tilbake dit.

Jeg er såpass fornøyd med tyrkia så å reise på sydenferie til et annet land kommer jeg aldri til å gjøre.

(annen ferie derimot er jo en annen ting... f.eks reise til spania (nevner det siden mange reiser på sydenferie dit) ¨på jente/shopping tur f.eks kan jeg gjerne gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker både Kreta og Tyrkia, så jeg hadde hatt vanskelig for og bestemme meg for et av de stedene.

Det er billigere i Tyrkia, så hadde jeg hatt litt dårlig råd ville jeg valgt det.

Har vært i Bulgaria og reiser aldri tilbake igjen.

Mallorca har jeg ikke vært, men kunne gjerne tenkt meg og reist dit, siden jeg ikke har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i både Tyrkia og på Mallorca, så det måtte blitt Kreta eller Bulgaria. Tror jeg hadde valgt Kreta. Kunne tenkt meg å reise tilbake til både Tyrkia og Mallorca, fine steder det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle andre enn Tyrkia. Dit reiser jeg ikke av politiske og prinsipielle årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elze ii

Tyrkia eller Bulgaria, men litt avhengig av hvor i landet da. Det er jo store land begge deler. Har vært to ganger i hvert land og liker begge kjempegodt, men har ikke vært på noen av de typiske chartermålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Skal vi sette en liten hundrelapp på at de som skryter av Tyrkia neppe har vært noe annet sted, og mangler sammeligningsgrunnlag? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi sette en liten hundrelapp på at de som skryter av Tyrkia neppe har vært noe annet sted, og mangler sammeligningsgrunnlag? :ler:

der ble jeg vist en 100 lapp rikere jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Slik jeg opplevde det i Tyrkia, så var det ikke bare de innpåslitne og frekke tyrkerne så var negativt, men også den typen nordmenn man så/traff der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen Palma på Mallorca. Får du storbyferie og syden på samme tid, samtidig som du sleppe følelsen av å vere på Alcudia...

Kjempebra shopping, mange koselige restauranter og masse å sjå! Vakker by! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...