Gå til innhold

Frp'ere =usympatiske harrytasser og bygdetullinger


AnnaPanna

Anbefalte innlegg

Innvandrerhets, nazistøtte, blindehets, kvinnehets...

Listen over hva Frp har foretatt seg opp gjennom årene er lang.

Tydeligvis liker ikke partiet å bli minnet på det: http://www.indymedia.no/newswire/display/20009/index.php

Erlend Wiborg, kjent for barnslig hets mot blinde, sensurer sin egen Wikipedia-artikkel.

Endret av AnnaPanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så 30 % utav Norges stemmeberettigede er usympatiske harrytasser og bygdetullinger?

Men litt mer seriøst. Alle partier har sine tullinger, problemet er at media har fått de for seg at de er gøy å henge ut Frp. Og nei jeg stemmer ikke på dem, har ikke stemt på dem og kommer ikke til å gjøre de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 30 % utav Norges stemmeberettigede er usympatiske harrytasser og bygdetullinger?

Du er nødendigvis ikke en frp-er selv om du ønsker eller vil stemme frp.

Til saken: informasjonen om ham på wikipedia er jo reell den, så hvorfor klager han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nødendigvis ikke en frp-er selv om du ønsker eller vil stemme frp.

Hysh slutt å ødlegg argumentene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysh slutt å ødlegg argumentene mine.

Tilbake til ditt siste avsnitt.

Mediene er nyttige idioter for frp. Tviler ikke engang på at de planlegger at noen av dem skal drite seg ut, slik at mediene skriver om dem (all pr er god pr) og at de kan få et mobbeoffer-stempel, og dermed få sympati hos velgerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 30 % utav Norges stemmeberettigede er usympatiske harrytasser og bygdetullinger?

Ja. Av de jeg kjenner på bygda (og det er ganske mange) så er de fleste noen harrytasser uten et snev av sosial intelligens og noen bygdetullinger. :)

Merkelig? På bygda er det minst utlendinger, men allikevel stemmer dem FrP for å få dem vekk.

Endret av Sexy C
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Av de jeg kjenner på bygda (og det er ganske mange) så er de fleste noen harrytasser uten et snev av sosial intelligens og noen bygdetullinger. :)

Okay, måtte bare sjekk om OP mente hva hun sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så 30 % utav Norges stemmeberettigede er usympatiske harrytasser og bygdetullinger?

Men litt mer seriøst. Alle partier har sine tullinger, problemet er at media har fått de for seg at  de er gøy å henge ut Frp. Og nei jeg stemmer ikke på dem, har ikke stemt på dem og kommer ikke til å gjøre de heller.

Sist jeg sjekket fikk Frp 21 prosents oppslutning i et valg i Norge. Og ja, de som stemmer Frp må være bygdetullinger. Jeg kjenner mange mennesker, og å stemme på høyreekstremistene vil være helt uaktuelt for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Sist jeg sjekket fikk Frp 21 prosents oppslutning i et valg i Norge. Og ja, de som stemmer Frp må være bygdetullinger. Jeg kjenner mange mennesker, og å stemme på høyreekstremistene vil være helt uaktuelt for alle.

:frustrert: Ikke fornærm bygdetullingene! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekket fikk Frp 21 prosents oppslutning i et valg i Norge. Og ja, de som stemmer Frp må være bygdetullinger. Jeg kjenner mange mennesker, og å stemme på høyreekstremistene vil være helt uaktuelt for alle.

Og de siste meningsmålingene setter Frp på rundt 30 %. Og jeg kan grave opp mange by boere som stemmer på Frp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de siste meningsmålingene setter Frp på rundt 30 %. Og jeg kan grave opp mange by boere som stemmer på Frp.

La nå de gamle og døde hvile i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå de gamle og døde hvile i fred!

:) Jeg mente da ikke de fult så bokstavlig.

Endret av talin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Det er ikke mulig å lage holdbare generaliseringer over FrP'ere. Det er bare muslimer man kan gjøre det med.

Når det gjelder FrP'ere er det nemlig bare et lite...nåja, temmelig svært...mindretall som ødelegger inntrykket av alle de andre ærlige, hardt arbeidende, seriøse, dyktige og skolerte politikene de har spredd rundt omkring i kongeriket.

Når det gjelder muslimer, derimot, eller samer, eller alenemødre, eller trygdemottakere, eller politikere, eller byråkrater, eller sosialister... - DA kan man generalisere.

Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Tilbake til ditt siste avsnitt.

Mediene er nyttige idioter for frp. Tviler ikke engang på at de planlegger at noen av dem skal drite seg ut, slik at mediene skriver om dem (all pr er god pr) og at de kan få et mobbeoffer-stempel, og dermed få sympati hos velgerne.

Vi burde altså ikke skrive om at FrP dummer seg ut? Jeg skjønner hva du mener, og det er en interessant problemstilling. Hvis det å påpeke at 30% av landets befolkning er bortimot blinde er uheldig, så ser jeg mørkt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis det å påpeke at 30% av landets befolkning er bortimot blinde er uheldig, så ser jeg mørkt på det...

Det gjør de blinde også, skal man tro dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Av de jeg kjenner på bygda (og det er ganske mange) så er de fleste noen harrytasser uten et snev av sosial intelligens og noen bygdetullinger. :)

Merkelig? På bygda er det minst utlendinger, men allikevel stemmer dem FrP for å få dem vekk. 

Hmmm...hva må jeg stemme for å få vekk folk med sånne uttalelser, som samtidig påberoper seg sosial intelligens? *undrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...hva må jeg stemme for å få vekk folk med sånne uttalelser, som samtidig påberoper seg sosial intelligens? *undrer*

Stem RV du jenta mi. :klem:

Endret av Sexy C
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stem RV du jenta mi.  :klem:

Som mener at alle til høyre for ytterste venstre fløy på RVs side er onde kapitalist svin som vill selge moren sin for småpenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 30 % utav Norges stemmeberettigede er usympatiske harrytasser og bygdetullinger?

Men litt mer seriøst. Alle partier har sine tullinger, problemet er at media har fått de for seg at  de er gøy å henge ut Frp. Og nei jeg stemmer ikke på dem, har ikke stemt på dem og kommer ikke til å gjøre de heller.

Dei fleste eg veit om som stemmer FRP er kanskje ikkje dei smartaste av norges befolkning. Blir litt sånn "taxi-sjåfør" politikk der folk lar seg blende av billig alkohol og bensin..

Men selvfølgelig fins det unntak!

FRP sine politikarar har forbedra seg veldig siste åra og eg har stor sans for Siv Jensen, sjølv om det blir litt "enkelt" av og til.. :)

At media gjer alt for å henge ut FRP (og andre parti på høgresida) er ei kjent sak...dei fleste journalistar i Norge er dessverre røde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...