momo Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Jippi! Mobilen min skrudde seg av i stad, det har den ikke gjort en eneste gang det året jeg har hatt den, så jeg har ikke kode, har heller ikke puk kode eller noe sånnt. Hva gjør jeg da?
Gjest Tyr Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Blir du bedt om å taste inn kode når du slår den på ? Endret 9. juni 2006 av Tyr
momo Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2006 Jo, men det står at jeg må taste pin kode, kommer meg jo ikke videre uten og taste den.
Gjest Tyr Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Da må du kontakte ( Telenor, Netcom..den du har ) og be om ny kode. Den nye koden kommer i posten, tar en tre fire dager..
momo Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2006 Takk for svar!! Uff blir grusomt og gå så lenge uten mobil. Og i tilegg har messengern min slått seg vrang, og jeg har mange folk jeg må ha tak i før lørdag.
Gjest Tyr Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Hiv deg på telefonen ( lån en ) og bestill ny kode med en gang.
muldvarpen Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 da jeg hadde glemt pinkoden (og tastet feil så mange ganger at jeg måtte taste puk) ringte jeg kundeservice (tror det var telenor jeg hadde som leverandør da) og fikk oppgitt puk-koden. prøv det først, du!!
momo Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2006 Tusen takk for svar!! Har ordna det nå. Dro på elkjøp og fikk ny puk kode. Så takk og pris har jeg telefon nå, fikk laget meg en veldig enkel pin kode og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå