Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jippi! Mobilen min skrudde seg av i stad, det har den ikke gjort en eneste gang det året jeg har hatt den, så jeg har ikke kode, har heller ikke puk kode eller noe sånnt.

Hva gjør jeg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Blir du bedt om å taste inn kode når du slår den på ?

Endret av Tyr
Skrevet

Jo, men det står at jeg må taste pin kode, kommer meg jo ikke videre uten og taste den.

Skrevet

Da må du kontakte ( Telenor, Netcom..den du har ) og be om

ny kode. Den nye koden kommer i posten, tar en tre fire dager..

Skrevet

Takk for svar!! Uff blir grusomt og gå så lenge uten mobil.

Og i tilegg har messengern min slått seg vrang, og jeg har mange folk jeg må ha tak i før lørdag.

Skrevet

Hiv deg på telefonen ( lån en ) og bestill ny kode med en gang.

Skrevet

da jeg hadde glemt pinkoden (og tastet feil så mange ganger at jeg måtte taste puk) ringte jeg kundeservice (tror det var telenor jeg hadde som leverandør da) og fikk oppgitt puk-koden. prøv det først, du!!

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Har ordna det nå. Dro på elkjøp og fikk ny puk kode.

Så takk og pris har jeg telefon nå, fikk laget meg en veldig enkel pin kode og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...