Gjest Rufsia Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Hei! Jeg lurer på om det er mulig å få hotmail til automatisk å lagre sendte meldinger. Jeg ser at jeg kan krysse av for å lagre den enkelte meldingen, men ofte glemmer jeg å krysse av. Jeg har ikke funnet ut om det er mulig å få den til å lagre alle meldingene, uten at jeg må krysse av for hver enkelt. Noen som vet om dette er mulig? Rufsia
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg fant aldri en slik funksjon, så jeg la hotmailen inn på Outlooken jeg... Der skjer det automatisk
Gjest Rufsia Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Jeg får ikke lagt denne hotmailkontoen til i outlooken, var visst mulig med eldre kontoer, men ikke denne kontoen... så jeg håper fortsatt på at det finnes muligheter for å få den til å lagre sendte meldinger. Noen andre som vet noe om dette? Rufsia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå