Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Rufsia
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er mulig å få hotmail til automatisk å lagre sendte meldinger. Jeg ser at jeg kan krysse av for å lagre den enkelte meldingen, men ofte glemmer jeg å krysse av. Jeg har ikke funnet ut om det er mulig å få den til å lagre alle meldingene, uten at jeg må krysse av for hver enkelt. Noen som vet om dette er mulig?

Rufsia

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg fant aldri en slik funksjon, så jeg la hotmailen inn på Outlooken jeg... Der skjer det automatisk

Gjest Rufsia
Skrevet

Jeg får ikke lagt denne hotmailkontoen til i outlooken, var visst mulig med eldre kontoer, men ikke denne kontoen... så jeg håper fortsatt på at det finnes muligheter for å få den til å lagre sendte meldinger.

Noen andre som vet noe om dette?

Rufsia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...