Liz_69 Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Kjenner noen denne? http://www.acer.no/acereuro/page4.do?sp=pa...&crc=2308113644 Er den verdt kr. 9400? Jeg har fått tilbud om kjøp til den prisen gjennom jobben.
Gjest Hilde79 Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Det vil jeg da påstå! Innmaten ser bra ut etter mitt synspunkt. Også er acer en bra maskin!
Dru Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Det er en veldig god pris for den maskinen. Hadde jeg fått det tilbudet, så vet jeg hva skattepengene mine hadde gått til. Eneste minuset er at den er litt tung, men det tror jeg alle fra Acer er.
Liz_69 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2006 Tusen takk for svar Det blir muligens denne istedenfor. Jeg tror den er bra nok for mitt behov. http://www.acer.no/acereuro/page4.do?sp=pa...&crc=1695466243
Dru Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Hva blir prisen på den? For jeg anbefaler sterkt den andre, altså.
Liz_69 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2006 Den vil komme på ca 6800. Det er snakk om hjemmepc avtale gjennom jobb, og prisen er regnet ut etter skattefordel osv. Jeg følte meg lurt sist jeg kjøpte pc, derfor vil jeg vite hva jeg gjør denne gangen. Men da virker det som vi har fått et godt tilbud
Dru Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Jeg mener fremdeles at du får en mye bedre deal på den første, men for all del, den andre er ikke et dårlig kjøp den heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå