Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Det vil jeg da påstå! :) Innmaten ser bra ut etter mitt synspunkt. Også er acer en bra maskin!

Skrevet

Det er en veldig god pris for den maskinen. Hadde jeg fått det tilbudet, så vet jeg hva skattepengene mine hadde gått til. ;)

Eneste minuset er at den er litt tung, men det tror jeg alle fra Acer er.

Skrevet

Hva blir prisen på den? For jeg anbefaler sterkt den andre, altså.

Skrevet

Den vil komme på ca 6800.

Det er snakk om hjemmepc avtale gjennom jobb, og prisen er regnet ut etter skattefordel osv. Jeg følte meg lurt sist jeg kjøpte pc, derfor vil jeg vite hva jeg gjør denne gangen.

Men da virker det som vi har fått et godt tilbud :)

Skrevet

Jeg mener fremdeles at du får en mye bedre deal på den første, men for all del, den andre er ikke et dårlig kjøp den heller. :)

Skrevet

Takk for svar igjen, Druscilla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...