Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 baker brød selv, a la ingers rugbrød, med grovt rugmel og sammalt hvete grov. oppbevarer de i kjøleskap, og etter 2 uker ser de like fin ut. (spiser ikke så mye brød) fryser jo ned selvfølgelig. hvor lenge holder de seg i kjøleskap?
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Når jeg er alene går det kun brød til frokost, da fryser jeg brødet ned i skiver og tar ut det jeg trenger og tiner skivene i brødristeren, har en med tinefunksjon. Er ikke et svar på sprøsmålet ditt, mer et tips. Endret 8. juni 2006 av pulverheksa
Blueberry Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Jeg trodde brød surner av å ligge i kjøleskap.....
Thomasine Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Jeg lager Ingers rugbrød jeg også, deler de i to og oppbevarer et halvt brød av gangen i kjøleskapet. (Blir anbefalt av på Ingers side!) Jeg spiser frokost og lager matpakke (2 skiver) og tar gjerne 1 skive til kvelds så brødet mitt ligger ikke mange dagene... Mulig det holder seg i 2 uker, men jeg klarer ikke spise brød som har holdt seg så lenge... gammel (u)vane...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå