Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2002 #1 Skrevet 12. desember 2002 Har berre sjekka ut juleforumet og dette enno, noko som kan anbefalast? Noko eg bør hugse på her inne, uskrevne reglar, eller liknande??
Gjest Diva Skrevet 12. desember 2002 #2 Skrevet 12. desember 2002 Heisann! Velkommen da Koselig :D Det er jo noen regler her,- men de involverer bare normal folkeskikk så langt jeg vet. De står vel eeeeh.. et annet sted her, Ja! Øverst på sida! Der det står hjelp/regler/faq...... Håper du vil trives her da Klem,
Gjest Hege Skrevet 12. desember 2002 #3 Skrevet 12. desember 2002 Hei Veslo Velkommen! Vanskelig å anbefale noe siden det ikke er godt å vite hva du er mest interessert i, så det er bare å kikke rundt litt. Ellers, siden du spør om regler, her er de skrevne reglene i alle fall. Selv synes jeg den beste av dem er den du finner øverst til venstre på hver side: "Du skal ikke plage andre, du skal være god og snill, og forøvrig kan du gjøre som du vil!"
Tusenfryd Skrevet 13. desember 2002 #4 Skrevet 13. desember 2002 Velkommen! Du bør kikke litt rundt på alle forumene - og du vil kanskje finne endel som interesserer deg eller som er morsomme og lese i. Det er delt opp i ulike forum etter tema for å sortere litt - og vi kommer jo alle borti litt av hvert og har ting i livene våre som dekker flere forum. Så kikk rundt - og kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå