Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Har møtt ei helt utrolig jente Eneste er at hun ikke er så veldig høy, men det er jeg... Nå lurer jeg bare på om det er noen som har erfaringer fra forhold med stor høydeforskjell (det er nesten 40 cm mellom oss). Var det positive eller negative erfaringer? Finnes det noen grunn til å tro at høydeforskjellen kan skape problemer over tid? (Vær så snill å si at det går greit Er så forelska, jeg ) Takk for innspill. Høy gutt (som aldri tidligere har vært i tvil om at høyde er en fordel)
Gjest LilSweetie Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror det vil gå kjempefint! Kjæresten min er nesten 30 cm høyere enn meg, og det liker vi begge to. Noen ekstra cm hadde heller ikke skadet De fleste jenter liker høye gutter, og jeg har heller aldri vært i tvil om at høyde er en fordel! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Høydeforskjellen mellom meg og dama er på 35 cm, og det er ikke noe problem. Det eneste som blir litt vanskelig er å ha stående sex bakfra. Da må jeg bøye knærne så mye at jeg blir helt utslitt etter ei kort stund. I tillegg må det se ganske så komisk ut. Ellers er det ikke noe problem. F.eks har hun kort vei ned i fall hun skulle få lyst til å ta seg en blås Kjør på!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Hei! Gifta meg med en som var 37 cm høyere enn meg jeg, han er tynn som en strek, og jeg er en liten hvetebolle. Vi har det så fint så! Høye menn er sexy! Tjorven
Sniken Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Høydeforskjell vil gi problemer med stående sex, enten jenta står på alle 4 i sengen eller stående opp etter veggen. Det lar seg gjennomføre, men det er utrolig krevende for gutten og ikke minst føler man seg klønete, noe som ødelegger en del av kosen.
Tjorven Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Hei! Gifta meg med en som var 37 cm høyere enn meg jeg, han er tynn som en strek, og jeg er en liten hvetebolle. Vi har det så fint så! Høye menn er sexy! Tjorven ← Ville bare si at dette ikke er meg....
Gjest joje Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Høydeforskjell vil gi problemer med stående sex, enten jenta står på alle 4 i sengen eller stående opp etter veggen. Det lar seg gjennomføre, men det er utrolig krevende for gutten og ikke minst føler man seg klønete, noe som ødelegger en del av kosen. ← Hvis han er glad i jenta, så er jo ikke det en grunn til å ikke bli sammen med henne. Jeg har selv en kjæreste som er en del høyere enn meg (ikke 40 cm da). Vi har vært sammen i to år nå og har aldri opplevd at høydeforskjell har skapt problemer for oss. Det eneste er vel at det er litt vanskelig å kysse han når begge to står oppreist. Enten må han bøye seg veldig langt ned eller så må jeg stå på tå. ;p Men dette er jo overfladisk. Det viktigste i et forhold er jo at man er glad i hverandre, er trygge på hverandre og respekterer hverandre. Høyde har jo ingenting å si.
Gjest 2324 Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Sambo er 30 cm høyere enn meg, har ikke hatt noen problemer på grunn av det.
Gjest Gjest - trådstarter Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Hyggelig forum dette - første gang jeg skrev noe her og fikk altså syv svar på noen timer. Og siden alle tydeligvis bare har gode erfaringer med en slik høydeforskjell, så kan jeg nok trygt konkludere med at det bare har vært mitt hode som ikke har vært helt forberedt på situasjonen - en oppfatning jeg endrer ganske så kjapt nå, ja... Igjen, takk for støtten
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 en eks var 40 cm lavere enn meg. fikk da pult for det vi.
Elodi Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 Mannen min er 30 sm høyere enn meg og jeg synes det er supert. Høyden har vel ikke noe å si , selv om jeg synes det ser litt morsomt ut om det er dama som er 40 cm høyere enn mannen Men uansett, elsker man hverandre spiller det ingen rolle!
Hu i Svingen Skrevet 10. juni 2006 #13 Skrevet 10. juni 2006 Fikk litt kink i nakken da jeg var bortpå en gutt som var 196 (er 170 selv), men det gikk ellers helt greit. Mitt største "problem" i dette tilfellet var at han skrek høyt (veldig høyt!) da han kom. Hadde helt glemt det til jeg så denne tråden, he he...
Gjest Emera Skrevet 10. juni 2006 #14 Skrevet 10. juni 2006 Det eneste som blir litt vanskelig er å ha stående sex bakfra. Da må jeg bøye knærne så mye at jeg blir helt utslitt etter ei kort stund. I tillegg må det se ganske så komisk ut. ← Men det er kanskje ikke så ofte dere har publikum..? Neida, høydeforskjell er ikke noe problem!
LilleMy Skrevet 10. juni 2006 #15 Skrevet 10. juni 2006 Vi har en høydeforskjell på 33-34cm o0g seksuelt har det aldri bydd på problemer. På dansegulvet derimot... 1
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #16 Skrevet 11. juni 2006 Jeg synes det er en umiddelbar turn-off med gutter som er over cirka 185. Men når det er sagt, ville jeg selvsagt ikke latt meg stoppe av denne detaljen hvis jeg falt for noen. Selv er jeg forresten 171.
Donnie Darko Skrevet 11. juni 2006 #17 Skrevet 11. juni 2006 ex'n var nesten 10 cm høyere enn meg. Det eneste som var litt problem var når jeg skulle ta hun bakfra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå