Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Vi var ute i siste liten med å bestille båtbilletter i år, så på utreisen var det bare liggestoler tilgjengelig. Jeg viste ikke at de hadde dette på båter en gang. Noen som har prøvd dette? Må si at jeg gleder meg ikke spesielt. Ser for meg type masse ungdom som har kjøpt billigste billett og som skal feste halve natten. Eller er det ok?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 har prøvd det. Men det er veeldig lenge siden; vi kjøpte som du sier billigste billett og festa halve natta Men mener å huske at det også var barnefamilier der, og at det var lite støy. Stolene derimot var ikke særlig mer komfortable å sove i enn flystoler. Så husk nakkepute og teppe.
Arielle Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Ja, jeg har prøvd det. Ikke akkurat på den båten, det var en annen strekning i Tyskland tror jeg... det var ikke noe festing og sånn der inne, det var rolig. Men stolene er ikke så veldig behagelige (nesten slike stoler som de har på nattbussen, bare uten fotstøtte), og jeg synes det var veldig kaldt. Men det var helt greit altså, så lenge det er bare for en natt.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Ok. Takk for svar. Var litt usikker på hva vi hadde i vente. Ringer daglig for å prøve å oppgradere, det er jo sikkert noen som avbestiller og er jeg heldig ringer jeg før billettene er solgt på nytt, men da vet jeg at det ikke er helt krise hvis vi må klare oss med liggestolene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå