Gjest Miloine Skrevet 7. juni 2006 #21 Skrevet 7. juni 2006 Kjøpte meg en 3 roms i Oslo i 1995 Da betalte jeg 375.000; nå går de for 1,8 mil.
Montezuma Skrevet 7. juni 2006 #22 Skrevet 7. juni 2006 Vi (eller rettere sagt banken....... ) eier huset vårt!
Gjest -eline- Skrevet 8. juni 2006 #25 Skrevet 8. juni 2006 Jeg leier, men det er fordi jeg er utenlandsstudent (hadde ikke hatt råd til å kjøpe et kott engang i denne byen...). Eide leilighet før jeg flyttet til UK, og vil nok kjøpe leilighet sammen med kjæresten når jeg flytter til Norge, å leie er som å hive penger ut av vinduet...
Gjest synseren Skrevet 8. juni 2006 #26 Skrevet 8. juni 2006 Vi eier vår enebolig i rekke! Det er lurt å eie. Vi har eid huset i 6 år og verdien på huset har steget med 100 000 kroner per år. Nå er slagspris på disse husene 1 900 000.
Angelheart Skrevet 8. juni 2006 #30 Skrevet 8. juni 2006 Eier hus........om noen år, foreløpig har banken den største andelen. Men det blir da mitt til slutt ;-) Har også merket prisstigningen positivt, har allerede "tjent" over 150.000,- på huset vårt. (Har eid i 4 år.)
Linn3c Skrevet 8. juni 2006 #31 Skrevet 8. juni 2006 Me eig huset vårt. Har nett seld det me bur i no, og skal flytta inn i det nye i slutten av august. Me har hatt det noverande huset i 6 år og har tent 1,8 mill på det :-D
Scorpina Skrevet 8. juni 2006 #32 Skrevet 8. juni 2006 Vi (eller rettere sagt banken....... ) eier huset vårt! ← Hehee..ja jeg tror det er gjengs her for alle som "eier". Huset står på oss men banken har "the final word"..
Gjest prestekrage Skrevet 8. juni 2006 #33 Skrevet 8. juni 2006 Er leieboer jeg (på flyttefot i helgen). Er alenemor uten fastansettelse (langtids engasjement) Regner med fastansettelse etter jul, så da blir det nok en tur i banken...
Gjest Rognebær Skrevet 8. juni 2006 #34 Skrevet 8. juni 2006 Vi eier leilighet. Flytter til høsten pga jobbsituasjon, og skal da leie enebolig mens vi leier ut leiligheten. Flytter tilbake til leiligheten etter et års tid og håper på at boligprisene i Oslo har steget enda mer til den tid.
NullHull Skrevet 8. juni 2006 #36 Skrevet 8. juni 2006 Jeg eier leiligheten min. Var så heldig å kjøpe i desember'96, rett før prisene føyk i været januar året etter. Betalte 450.000 for min 2-roms, idag ville den gått for ca 1,3 mill. Jeg bor sentralt, har 2 min. å gå til toget som tar meg inn til jobb i Oslo, væranda med sol det meste av dagen, stort felles grønt-areal, lav husleie...så er det en ting jeg kan være fornøyd med her i livet, så er det boligkjøpet mitt! Og ikke minst at jeg slapp unna med ikke så alt for mye i lån heller. Synes synd på de som skal forsøke å etablere seg for første gang idag...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #37 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har eid egen bolig siden jeg var 24 år.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. juni 2006 #38 Skrevet 8. juni 2006 Vi leier (dessverre). Bor sannsynligvis midlertidig i byen jeg bor i nå, og vil ikke kjøpe noe før hvertfall en av oss har fast jobb. Forhåpentligvis blir det om et år dog.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #39 Skrevet 8. juni 2006 Vi har ganske nettopp kjøpt leilighet i nytt bygg. Leide i mange år før den tid, pga stadig flytting.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #40 Skrevet 8. juni 2006 Vi eier. Rekkehus. Håper å kunne få råd til enebolig etterhvert... ← Her også. Vi er også av de som merker prisveksten på boliger. På 4 år har boligen økt med over en halv mill i verdi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå