Vanilje jenta Skrevet 8. juni 2006 #161 Del Skrevet 8. juni 2006 Vil bare ønske deg lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #162 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror jeg også ville satt meg ned på kg og skrevet et hastespørsmål. Jeg ville lurt på om det har klikka for meg, eller om sånt kan skje i virkeligheten... Og å møte helt sjokkert opp på legevakta ville vært ekstra flaut. Håper ikke mark kan smitte partneren din. Er du usikker, så ring legevakta og spør. Du trenger jo ikke fortelle han selve hendelsen, bare at du var på kontroll og de oppdaget innvollsorm. Ønsker deg lykke til. Om noen år kan du le av dette, men jeg forstår at du blir irritert når så mange kom med ulike kommentarer. Du får tilgi dem. Historien hørtes ut som oppspinn helt til det ble lagt ut linker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #163 Del Skrevet 8. juni 2006 Uansett får man tåle litt sarkasme og ironi i en sånn sammenheng. Man må da ikke være så forbaska selvhøytidelig hele tia!!! Så klart var ikke dette no gøy, men trådstarter har ikke smerter, kommer seg helt fint igjennom dette med riktig behandlig, og da må det gå an å komme med noen lystige kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. juni 2006 #164 Del Skrevet 8. juni 2006 Uansett får man tåle litt sarkasme og ironi i en sånn sammenheng. Man må da ikke være så forbaska selvhøytidelig hele tia!!! Så klart var ikke dette no gøy, men trådstarter har ikke smerter, kommer seg helt fint igjennom dette med riktig behandlig, og da må det gå an å komme med noen lystige kommentarer. ← jeg tåler en spøk, men i denne sammenhengen ble det litt søkt. samme det. sagt er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. juni 2006 #165 Del Skrevet 8. juni 2006 Lykke til med behandlingen! Håper de finner ut hvordan den kom inn i skjeden. Jeg greier ikke tenke på det engang. Uhu - håper det aldri skjer med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 8. juni 2006 #166 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Sto ingen ting i linken over at de gikk fra magesekken og til vagina. Jeg tror fortsatt det er bløff, men samma det. Edit: skriveleifer Endret 8. juni 2006 av Titti72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #167 Del Skrevet 8. juni 2006 Satt i fred og rod og koste meg med brødskive og kaffekopp på jobben i 7 tida i morges da jeg jumpa over denne tråden, og matlysten forsvant og jeg har ikke spist siden. Så skikkelg skikkelig ekkelt, og stakkars stakkars deg som har opplevd dette, og jeg føler med deg som måtte dra til legevakten. Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miesol Skrevet 9. juni 2006 #168 Del Skrevet 9. juni 2006 Huff, grusom lesning. Trodde ikke det gikk an. Har ikke TS eller andre oppdaget rar utflod fra vagina hvis hun har tistel fra tarmene? Eller kjæresten hennes... Kan en tistel oppstå så raskt at man ikke blir advart i form av lukt, endret utflod osv? ← Jeg håper virkelig ikke TS har en TISTEL, hverken her eller der.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 9. juni 2006 #169 Del Skrevet 9. juni 2006 Planlagt nuddelmiddag utgår i dag. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #170 Del Skrevet 9. juni 2006 herregud for en tråd!! SJelden jeg har ledd så mye!! TS, god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #171 Del Skrevet 9. juni 2006 jeg glemte jo halvparten av hva jeg skulle skrive. de lurte på om jeg jobbet som kokk faktisk. det gjør jeg ikke. det er vanlig for kokker å bli smittet av mark. de spurte også om jeg hadde vært i utlandet. det har jeg ikke siden i vinter. da var jeg i egypt. jeg ble spurt ut om matvaner.de fant ingenting galt der. jeg syns at dere som tuller i denne tråden kan holde dere for god til det også. jeg fikk også antibiotika. så nå sitter jeg her med ormkurer og antibiotika. ← Jeg SYNS synd på makken! Skyt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. juni 2006 #172 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg SYNS synd på makken! Skyt meg! ← Jeg hadde ikke hadt no lyst å bo oppi der jeg heller Stakkar marken Ps. Stakkar TS og... Jeg hater sånne ekle parasittdyr! BLÆH! Endret 9. juni 2006 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 9. juni 2006 #173 Del Skrevet 9. juni 2006 Planlagt nuddelmiddag utgår i dag. ← Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #174 Del Skrevet 11. juni 2006 den så sånn ut: http://www.fiskenytt.net/upload/mark5.jpg men i HVIT. da sier jeg bare til dem på legevakten at jeg dro ut en sånn i hvit farge? siden jeg trekte den ned i do??? eller???? ← tampong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. juni 2006 #175 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei! Du får virkelig unnskylde meg for at jeg ikke trodde på dette. Det var sikkert fordi jeg ubevisst IKKE ville tro at slikt kunne skje, for det høres virkelig grusomt ut Jeg håper det går bra med deg og at du glemmer dette snart... Beklager så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #176 Del Skrevet 11. juni 2006 Bendelorm kan du f.eks. få av å spise oksekjøtt som ikke er godt nok stekt. ← Hjelp!!! Jeg spiser jo biff rett som det er, lite eller medium stekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 11. juni 2006 #177 Del Skrevet 11. juni 2006 Dette er grøssertråden over alle. Jeg hadde svimt av av hele greia. Noe så ekkelt!!! Stakkars deg som har opplevd dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #178 Del Skrevet 11. juni 2006 Haha! Da jeg trakk en bendelorm ut av rompa brukte jeg et par timer på å summe meg å komme meg til legen jeg og ← Usj! Ble du syk av det, eller visste du ikke noe før faenskapet kom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #179 Del Skrevet 12. juni 2006 Bendelorm er et gammelt slankemiddel tro det eller ei. Grunnen til det, er fordi den tømmer magesekken for mat. Mat må den ha for å overleve. Og så sant TS ikke er uthult og gjennomhullet så er det ingen mulighet for at maten hun spiser havner i skjeden. ← For å være litt pirkete: Innvollsorm som bendelorm lever ikke i magesekken, men i tarmene! Syra i magesekken hadde tatt knekken på dem fort som f - heldigvis! Hakket kvalmere å kaste opp levende mark om man var kvalm da (de hadde jo kommet opp med oppkastet om de levde i magesekken), enn å bæsje dem ut! Vet dyr kan kaste opp rundorm, men det er jo en helt annen type orm da. I tarmene får de i seg næring fra tarminnholdet vårt, men man skal ha en rimelig STOR mengde i tarmene for at det skal være slankende, tror jeg! Tror ikke det er SÅ sjelden at man kan få mark over i skjeden om man har det i tarmene. Hva hvis et egg kommer seg ut til inngangen i forbindelse med analsex eller avføring - så kanskje man klør seg, og egget kommer inn i skjeden og klekkes der? Ekkelt uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #180 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja markene hadde nok ikke overlevd i magsekkens sure miljø, dessuten lever de av hel- og halvfordøyd mat som vi har i tarmene våre. Eggene og de innkapslete larvene derimot er beskyttet mot magesyra, det er disse vi får i oss når vi blir smittet. Ormene er ofte så langt nede som i tykktarmen og det er vanlig at noen kommer ut ved avføring, ofte slik man oppdager angrepet. De fører også til kløe rundt endetarmsåpningen. man kan jo selv tenke seg at ikke skal mye til å få f.eks. et egg over i skjeden når man klør seg! Håper du er kvitt problemet nå, trådstarter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå