Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #101 Del Skrevet 7. juni 2006 http://www.mote.no/showthread.php?t=1902&highlight=mark ← Her var det ikke snakk om en 30 cm lang en, men en liten mark virket det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #102 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg dør på meg!! hvorfor må jeg lese sånne heslige ting? Ekkelt selv om det sikkert er bullshit fra TSs side.. :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #103 Del Skrevet 8. juni 2006 Her var det ikke snakk om en 30 cm lang en, men en liten mark virket det som. ← Joda, men det er vel litt for fantastisk at det er flere som angivelig har et ormebol i skjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 8. juni 2006 #104 Del Skrevet 8. juni 2006 ...tanken får meg til å fryse på ryggen... Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 8. juni 2006 #105 Del Skrevet 8. juni 2006 Usja meg, no har eg lest heile tråden. Samma for meg om det er sant eller ei, ekkelt var det uansett! Og det bildet frå Fiskenytt var virkelig prikken over i`en for min del. Jaja, det var den nattesøvnen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #106 Del Skrevet 8. juni 2006 Jaja, hva blir det neste. Pytonslange i øret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #107 Del Skrevet 8. juni 2006 Venter i spenning på TS' sin tilbakemelding etter legevakta.... (eller gikk hun rett i seng med en god latter etter å ha lurt x antall kg-brukere??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #108 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg syns det virkelige offeret her er marken. Først krype rundt i et makkbefengt musehull for så å bli spylt ned! Jaggu! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 8. juni 2006 #109 Del Skrevet 8. juni 2006 Bendelorm er et gammelt slankemiddel tro det eller ei. Grunnen til det, er fordi den tømmer magesekken for mat. Mat må den ha for å overleve. Og så sant TS ikke er uthult og gjennomhullet så er det ingen mulighet for at maten hun spiser havner i skjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 8. juni 2006 #110 Del Skrevet 8. juni 2006 Og så sant TS ikke er uthult og gjennomhullet så er det ingen mulighet for at maten hun spiser havner i skjeden. ← Kan jo hende hun har en fistel fra tarmene til skjeden, det er iallefall mulig. Men :hår: må si jeg studerte mine nedre deler ganske så inngående når jeg var på do sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 8. juni 2006 #111 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Kan jo hende hun har en fistel fra tarmene til skjeden, det er iallefall mulig. Men :hår: må si jeg studerte mine nedre deler ganske så inngående når jeg var på do sist.. ← Er ikke fistler så små at det knapt kan tres en tråd igjennom? En 30 cm lang bendelorn er jo like tykk som en lillefinger. Den kommer ihvertfall ikke igjennom i en fistel. Måtte lese litt om fistler. Hadde TS hatt det og en 30 cm mark hadde kommet gjennom fistelen så har hun hatt store plager før den tid. Da hadde hun ikke skrevet"hællandussen se den marken her a?" Endret 8. juni 2006 av Titti72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 8. juni 2006 #112 Del Skrevet 8. juni 2006 Er ikke fistler så små at det knapt kan tres en tråd igjennom? Ligger ikke de ytterst i huden? ← Nei, det går også an å få fistler mellom indre organer, selv om det er fistler ut i huden som er mest vanlig - iallefall mest synlige. Men nå er jeg vel med på å gjøre denne tråden enda eklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 8. juni 2006 #113 Del Skrevet 8. juni 2006 Nei, det går også an å få fistler mellom indre organer, selv om det er fistler ut i huden som er mest vanlig - iallefall mest synlige. Men nå er jeg vel med på å gjøre denne tråden enda eklere ← Yepp. Leste at fistler bl.a. et er fattigdomsproblem, og at de med Crons har det. De kommer ikke ut av det blå, og det er også til tider smertefult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. juni 2006 #114 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg gjorde meg selv en tjeneste med å ikke se på bildet jeg da, men ble kvalm allikevell. Stakkars jente. Hvis det er oppdiktet: man må ha virkelig fritidsproblemer om man dikter opp en slik ekkel historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 8. juni 2006 #115 Del Skrevet 8. juni 2006 Å fyttikatta! Frokost? - aldri i verden! Lunsj? - Neppe! Middag? -Vi får se.... Slank før sommeren? "Nå bruker også jeg marktråden..." 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. juni 2006 #116 Del Skrevet 8. juni 2006 Slank før sommeren? "Nå bruker også jeg marktråden..." ← 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #117 Del Skrevet 8. juni 2006 FORBANNA KØDDING ALTSÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 8. juni 2006 #118 Del Skrevet 8. juni 2006 TS!! Oppdatering, pliiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #119 Del Skrevet 8. juni 2006 enig vi tar gjerne en oppdatering nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjokka Skrevet 8. juni 2006 #120 Del Skrevet 8. juni 2006 Kan dette stemme da? En sulten innvollsorm kan vel ete seg gjennom hinnen som skiller skjede og tarm også,tenker jeg i mitt stille sinn.... Nei,dette hørtes ikke bra ut. Men kan det vere en gjenglemt tampong av den typen som har slik tvinnet form? At den har ligget en stund og mistet sin opprinnelige form? Eller kan typen hennes ha puttet inni henne en lekeorm på moro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå