Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #81 Skrevet 7. juni 2006 Hvor blir TS av? Ser det er fler enn meg som lurer på korsleik det gikk hos legen.
loffen Skrevet 7. juni 2006 #83 Skrevet 7. juni 2006 Hun sitter vel på venteværelset ennå tenker jeg. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #84 Skrevet 7. juni 2006 Men jeg kan ikke legge meg før vi får vite hvordan det gikk
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #86 Skrevet 7. juni 2006 Det blir nok mange KG brukere på inatt ja. Utviklingen må følges.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #87 Skrevet 7. juni 2006 Hun sitter vel på venteværelset ennå tenker jeg. ← det skulle ikke forundre meg...
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #89 Skrevet 7. juni 2006 Haha! Da jeg trakk en bendelorm ut av rompa brukte jeg et par timer på å summe meg å komme meg til legen jeg og
Hu i Svingen Skrevet 7. juni 2006 #90 Skrevet 7. juni 2006 Er det noe jeg virkelig ikke ønsker meg så er det levende mark ut av kroppsåpningene. God natt! 2
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #91 Skrevet 7. juni 2006 Da jeg trakk en bendelorm ut av rompa brukte jeg et par timer på å summe meg å komme meg til legen jeg og ← DET kan jeg godt forstå!
Hu i Svingen Skrevet 7. juni 2006 #92 Skrevet 7. juni 2006 Haha! Da jeg trakk en bendelorm ut av rompa brukte jeg et par timer på å summe meg å komme meg til legen jeg og ← Kan ikke dy meg for å spørre: Røk den ikke da du dro i den? *overdrevent nysgjerrig* 4
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #94 Skrevet 7. juni 2006 Kan ikke dy meg for å spørre: Røk den ikke da du dro i den? *overdrevent nysgjerrig* ← Fint at du spør, for da slipper jeg (som også er overdreven nysjerrig)
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #95 Skrevet 7. juni 2006 Kan ikke dy meg for å spørre: Røk den ikke da du dro i den? *overdrevent nysgjerrig* ← Ja, det var mere igjen. Så jeg fikk ormekur på legevakta. Og spørsmål om jeg hadde vært i utlandet, og det hadde jeg. Tok flere dager før jeg turte å drite igjen
Gjest Kritisk Skrevet 7. juni 2006 #96 Skrevet 7. juni 2006 Det var en noe tilsvarende tråd på mote.no nå i våres. Vedkommende hadde riktignok ikke fått "napp". Men den hevdet definitivt å ha sett noe marklignende stikke ut av den samme åpningen. Kanskje det er en epidemi på gang.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #97 Skrevet 7. juni 2006 Det kan jo skje mer enn én gang da! *fortsatt godtroende*
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #99 Skrevet 7. juni 2006 Det var en noe tilsvarende tråd på mote.no nå i våres. Vedkommende hadde riktignok ikke fått "napp". Men den hevdet definitivt å ha sett noe marklignende stikke ut av den samme åpningen. Kanskje det er en epidemi på gang. ← http://www.mote.no/showthread.php?t=1902&highlight=mark
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #100 Skrevet 7. juni 2006 Jeg må nesten legge meg. Får følge utviklingen i morgen tidlig. Modder, kan dere være så snill å ikke slette denne tråden før jeg har stått opp i morgen? Det har nemlig skjedd før at det har vært en kjempespennende tråd oppe, også har jeg måtte legge meg, å når jeg da har stått op så har tråden vært sletta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå