c",) Skrevet 7. juni 2006 #41 Del Skrevet 7. juni 2006 Vet ikke om jeg ville klart å forholdt meg rolig i en tilsvarende situasjon. Det er nok noe som ville fått fram hysterisk anfall hos meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #42 Del Skrevet 7. juni 2006 Men blir noen av disse 30 cm??? ← Spolorm er typisk rundt den lengden. En bendelorm kan bli flere meter(ja, seriøst) Fisk er heller ikke trygt for den som måtte tro det: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/06/468149.html MEN, så lenge man tilbereder maten tilstrekkelig, så er man nokså trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #43 Del Skrevet 7. juni 2006 Så sushi er ikke å anbefale da? :klø: *glad jeg ikke liker sushi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. juni 2006 #44 Del Skrevet 7. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mallina Skrevet 7. juni 2006 #45 Del Skrevet 7. juni 2006 Vil du ha oppdatering om dette? *spy* ← Ja det vil jeg. Driter i hva du vil, men jeg vil vite hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #46 Del Skrevet 7. juni 2006 spolorm høres mest sannsynlig ut, men hva den gjorde i skjeden skjønner jeg ikke... bendelorm er leddet, trikiner danner cyster i kroppen. hvis den havnet i skjeden ved en feil er det veldig enkelt å bli kvitt den, det er bare å drikke en ormekur og kokvaske alt undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2006 #47 Del Skrevet 7. juni 2006 Vet ikke om jeg ville klart å forholdt meg rolig i en tilsvarende situasjon. Det er nok noe som ville fått fram hysterisk anfall hos meg ← Det skal være sikkert og visst! Jeg tror jeg hadde fløyet så fort på legevakta at selv Supermann ikke hadde kunnet holde følge... *grøsser* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 7. juni 2006 #48 Del Skrevet 7. juni 2006 Stakkars deg! Jeg håper alt går greit, og jeg vil også gjerne ha både oppdatering og mer kunnskap om saken. Noen andre her som har opplevd eller hørt om noen som har opplevd noe liknende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #49 Del Skrevet 7. juni 2006 spolorm høres mest sannsynlig ut, men hva den gjorde i skjeden skjønner jeg ikke... ← Kan være hun har en fistel hun ikke vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #50 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva er fistel? Dette var skikkelig ekkelt. Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #51 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva er fistel? Dette var skikkelig ekkelt. Håper det går bra! ← Hull fra et sted til et annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 7. juni 2006 #52 Del Skrevet 7. juni 2006 Tror mange fikk hetta av det der ja... Spent på hva trådstarter får høre no av legevakta! :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #53 Del Skrevet 7. juni 2006 Hull fra et sted til et annet. ← Ok. Det høres jo egentlig litt betryggende ut på en måte... Da er det jo bare at marken har kjørt feil i rundkjøringa... Uff. Håper det ordner seg for deg TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 7. juni 2006 #54 Del Skrevet 7. juni 2006 Hull fra et sted til et annet. ← Fra rumpa til skjeden mener du?? Men slikt vil vel oppdages under en GU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 7. juni 2006 #55 Del Skrevet 7. juni 2006 Eh... Dette er da bare et forumstroll som leker. Hvem er det som bruker ord dom "Hællandussen" hvis de hadde dratt ut en 30 cm lang mark fra dåsa? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #56 Del Skrevet 7. juni 2006 Fra rumpa til skjeden mener du?? Men slikt vil vel oppdages under en GU? ← Jo da, og det er sjelden at slikt ikke merkes på annet vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #57 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvis ikke trådstarter oppdaterer oss om denne grufulle historien så velger jeg å se på dette som et av de forums-trollene som bare lager tullball her inne for oss andre gjester. Var en gruuuuusom historie iallefall. Tror jeg må vaske meg extra grundig ikveld! GOSJ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 7. juni 2006 #58 Del Skrevet 7. juni 2006 Eh... Dette er da bare et forumstroll som leker. Hvem er det som bruker ord dom "Hællandussen" hvis de hadde dratt ut en 30 cm lang mark fra dåsa? ← Ja ja, men da klarte hun ihvertfall å vekke folket her på KG som skapte stor interesse med den overskriften. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søplebøtta Skrevet 7. juni 2006 #59 Del Skrevet 7. juni 2006 Lykke til på legevakten Ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 7. juni 2006 #60 Del Skrevet 7. juni 2006 Det går kaldt nedover ryggen på meg her nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå