AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #341 Del Skrevet 28. mars 2014 Uff, denne tråden bringer tilbake skikkelig dårlige minner som jeg prøver å fortrenge. Bodde over en lengre periode i Asia og kom hjem igjen for et par år siden. Plutselig en dag, mens jeg satt å koste meg med noen tvserier, kjente jeg en følelse jeg aldri før har kjent nedentil. Litt kriblende og veldig merkelig. Tok en tur på toalettet og tenkte at jeg skulle prøve meg på nr 2. Kjente bare denne her rare følelsen og fikk ikke gått på do. Kjente etter med papir og ble helt sjokkert av at det var en liten "tapp" som stakk ut fra rumpa. Trakk kjapt i denne med papiret og så at det var en sikkert 25 cm lang mark nedi toalettet. Hylte og skreik og var helt fra meg. Tok veldig lang tid å komme over dette. MANGE ormekurer og halvhysteriske besøk til legen senere så går det greit. Æsj, så traumatisk det var. Håper det aldri hender igjen!! Anonymous poster hash: 3a0aa...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #342 Del Skrevet 25. september 2014 Uff, denne tråden bringer tilbake skikkelig dårlige minner som jeg prøver å fortrenge. Bodde over en lengre periode i Asia og kom hjem igjen for et par år siden. Plutselig en dag, mens jeg satt å koste meg med noen tvserier, kjente jeg en følelse jeg aldri før har kjent nedentil. Litt kriblende og veldig merkelig. Tok en tur på toalettet og tenkte at jeg skulle prøve meg på nr 2. Kjente bare denne her rare følelsen og fikk ikke gått på do. Kjente etter med papir og ble helt sjokkert av at det var en liten "tapp" som stakk ut fra rumpa. Trakk kjapt i denne med papiret og så at det var en sikkert 25 cm lang mark nedi toalettet. Hylte og skreik og var helt fra meg. Tok veldig lang tid å komme over dette. MANGE ormekurer og halvhysteriske besøk til legen senere så går det greit. Æsj, så traumatisk det var. Håper det aldri hender igjen!! Anonymous poster hash: 3a0aa...a51 Hahaha, seriøst Anonymous poster hash: f29aa...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 25. september 2014 #343 Del Skrevet 25. september 2014 Neimen hva fa...! Ikke denne igjen! Kg's voldemort skal ikke: dras opp, nevnes i andre tråder eller quotes andre plasser. Det burde være en nedskreven lov her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. september 2014 #344 Del Skrevet 25. september 2014 Neimen hva fa...! Ikke denne igjen! Kg's voldemort skal ikke: dras opp, nevnes i andre tråder eller quotes andre plasser. Det burde være en nedskreven lov her! Nettopp! Jeg som endelig hadde glemt denne ekle tråden. *grøss* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 26. september 2014 #345 Del Skrevet 26. september 2014 wow, dette er helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. september 2014 #346 Del Skrevet 26. september 2014 Uffffffffffffa stakkar :o Og sånn til informasjon fikk jeg beskjed på apoteket på mandag at ormekur er nå reseptbelagt - på grunn av at folk kjøpte og "brukte det til feil ting" som apotekeren sa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #347 Del Skrevet 26. september 2014 Uffffffffffffa stakkar :o Og sånn til informasjon fikk jeg beskjed på apoteket på mandag at ormekur er nå reseptbelagt - på grunn av at folk kjøpte og "brukte det til feil ting" som apotekeren sa... Hva?? Reseptbelagt.. dette er jo helt vanlig blant barn feks, og så er en nødt til å komme seg til legen hver gang.Anonymous poster hash: 1ec54...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #348 Del Skrevet 25. oktober 2014 Er det mulig å få mark i... ja? Anonymous poster hash: 90385...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #349 Del Skrevet 25. oktober 2014 Er det mulig å få mark i... ja? Anonymous poster hash: 90385...fcb Du er klar over at denne tråden er 7 ÅR gammel? Anonymous poster hash: a927d...8e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #350 Del Skrevet 25. oktober 2014 8 år, faktisk. Anonymous poster hash: a927d...8e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #351 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hvorfor graver noen så dypt ned i trådenes fortid?Anonymous poster hash: 6428d...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 25. oktober 2014 #352 Del Skrevet 25. oktober 2014 Denne tråden er hentet opp igjen...og igjen...og igjen... gjennom årenes løp. Tror ikke den blir gammel noensinne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 25. oktober 2014 #353 Del Skrevet 25. oktober 2014 F f***! Hvorfor er denne tråden tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #354 Del Skrevet 22. mai 2015 Dette er slikt jeg får mareritt av høre om. Anonymous poster hash: 7fb37...da3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #355 Del Skrevet 22. mai 2015 Uff, denne tråden bringer tilbake skikkelig dårlige minner som jeg prøver å fortrenge. Bodde over en lengre periode i Asia og kom hjem igjen for et par år siden. Plutselig en dag, mens jeg satt å koste meg med noen tvserier, kjente jeg en følelse jeg aldri før har kjent nedentil. Litt kriblende og veldig merkelig. Tok en tur på toalettet og tenkte at jeg skulle prøve meg på nr 2. Kjente bare denne her rare følelsen og fikk ikke gått på do. Kjente etter med papir og ble helt sjokkert av at det var en liten "tapp" som stakk ut fra rumpa. Trakk kjapt i denne med papiret og så at det var en sikkert 25 cm lang mark nedi toalettet. Hylte og skreik og var helt fra meg. Tok veldig lang tid å komme over dette. MANGE ormekurer og halvhysteriske besøk til legen senere så går det greit. Æsj, så traumatisk det var. Håper det aldri hender igjen!! Anonymous poster hash: 3a0aa...a51 Seriøst. Dette er det verste som kunne skjedd meg, noensinne. Anonymous poster hash: 7fb37...da3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirkes Skrevet 22. mai 2015 #356 Del Skrevet 22. mai 2015 Tsh, det er flere uker til denne trådens jubileum, så kommer den opp nå. Grattis med 9-årsdagen, lille mark. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. mai 2015 #357 Del Skrevet 22. mai 2015 ....og denne lå øverst på mine innlegg helt plutselig. Hadde helt glemt den jeg. Æsjæsjæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 22. mai 2015 #358 Del Skrevet 22. mai 2015 Denne tråden er vår tids svar på Markens Grøde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 22. mai 2015 #359 Del Skrevet 22. mai 2015 Denne tråden kommer aldri til å dø helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #360 Del Skrevet 22. mai 2015 Har hatt orm i tarmene flere år nå, prøvd vermox, men funker ikke. Tørr ikke å dra til legen Anonymous poster hash: 9fcc1...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå