Gå til innhold

det kom en mark ut av skjeden min

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Uff, denne tråden bringer tilbake skikkelig dårlige minner som jeg prøver å fortrenge.

Bodde over en lengre periode i Asia og kom hjem igjen for et par år siden. Plutselig en dag, mens jeg satt å koste meg med noen tvserier, kjente jeg en følelse jeg aldri før har kjent nedentil. Litt kriblende og veldig merkelig. Tok en tur på toalettet og tenkte at jeg skulle prøve meg på nr 2. Kjente bare denne her rare følelsen og fikk ikke gått på do. Kjente etter med papir og ble helt sjokkert av at det var en liten "tapp" som stakk ut fra rumpa. Trakk kjapt i denne med papiret og så at det var en sikkert 25 cm lang mark nedi toalettet. Hylte og skreik og var helt fra meg. Tok veldig lang tid å komme over dette. MANGE ormekurer og halvhysteriske besøk til legen senere så går det greit. Æsj, så traumatisk det var. Håper det aldri hender igjen!!

Anonymous poster hash: 3a0aa...a51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Uff, denne tråden bringer tilbake skikkelig dårlige minner som jeg prøver å fortrenge.

Bodde over en lengre periode i Asia og kom hjem igjen for et par år siden. Plutselig en dag, mens jeg satt å koste meg med noen tvserier, kjente jeg en følelse jeg aldri før har kjent nedentil. Litt kriblende og veldig merkelig. Tok en tur på toalettet og tenkte at jeg skulle prøve meg på nr 2. Kjente bare denne her rare følelsen og fikk ikke gått på do. Kjente etter med papir og ble helt sjokkert av at det var en liten "tapp" som stakk ut fra rumpa. Trakk kjapt i denne med papiret og så at det var en sikkert 25 cm lang mark nedi toalettet. Hylte og skreik og var helt fra meg. Tok veldig lang tid å komme over dette. MANGE ormekurer og halvhysteriske besøk til legen senere så går det greit. Æsj, så traumatisk det var. Håper det aldri hender igjen!!

Hahaha, seriøst :sjokkert:

Anonymous poster hash: f29aa...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen hva fa...! Ikke denne igjen! :( Kg's voldemort skal ikke: dras opp, nevnes i andre tråder eller quotes andre plasser. Det burde være en nedskreven lov her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen hva fa...! Ikke denne igjen! :( Kg's voldemort skal ikke: dras opp, nevnes i andre tråder eller quotes andre plasser. Det burde være en nedskreven lov her!

Nettopp! :5:

Jeg som endelig hadde glemt denne ekle tråden.

*grøss*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffffffffffffa stakkar :o

Og sånn til informasjon fikk jeg beskjed på apoteket på mandag at ormekur er nå reseptbelagt - på grunn av at folk kjøpte og "brukte det til feil ting" som apotekeren sa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffffffffffffa stakkar :o

Og sånn til informasjon fikk jeg beskjed på apoteket på mandag at ormekur er nå reseptbelagt - på grunn av at folk kjøpte og "brukte det til feil ting" som apotekeren sa...

Hva?? Reseptbelagt.. dette er jo helt vanlig blant barn feks, og så er en nødt til å komme seg til legen hver gang.

Anonymous poster hash: 1ec54...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Er det mulig å få mark i... ja? :klo:

Anonymous poster hash: 90385...fcb

Du er klar over at denne tråden er 7 ÅR gammel?

Anonymous poster hash: a927d...8e6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er hentet opp igjen...og igjen...og igjen... gjennom årenes løp. Tror ikke den blir gammel noensinne. :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Dette er slikt jeg får mareritt av høre om.

Anonymous poster hash: 7fb37...da3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seriøst. Dette er det verste som kunne skjedd meg, noensinne.

Anonymous poster hash: 7fb37...da3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsh, det er flere uker til denne trådens jubileum, så kommer den opp nå.

Grattis med 9-årsdagen, lille mark.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....og denne lå øverst på mine innlegg helt plutselig. Hadde helt glemt den jeg. :kvalm:

Æsjæsjæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt orm i tarmene flere år nå, prøvd vermox, men funker ikke. Tørr ikke å dra til legen :vetikke:

Anonymous poster hash: 9fcc1...a25
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...