Gå til innhold

det kom en mark ut av skjeden min

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Snakker om godtroende naut, ormene det er snakk om driver ikke å kryper rundt omkring da, TULLINGER! :fnise:

Barneorm kan forekomme i vagina men det er en helt annen type (veldig liten sak som KAN bevege seg) men det er svært sjelden.

Snakker om discusting idiottråd, burde vært stengt og slettet for lenge siden :nei:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

HERREGUD JEG DØR! JEG HAR MARK I ROMPA FANT JEG UT I STA !!jeg gråt som faen og ERSJ NEI HUFF ÆÆÆÆH må knaske tabletter i morra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vad fan, här sitter man och läser heeeela tråden bara för att inse på sidan 14 att det inte finns något svar eftersom TS inte uppdaterat oss.. Jag vill inte att det ska vara en trolltråd! Det vore ju så häftigt om det var sant (så länge det aldrig händer mig, då)! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakker om godtroende naut, ormene det er snakk om driver ikke å kryper rundt omkring da, TULLINGER! :fnise:

Barneorm kan forekomme i vagina men det er en helt annen type (veldig liten sak som KAN bevege seg) men det er svært sjelden.

Snakker om discusting idiottråd, burde vært stengt og slettet for lenge siden :nei:

Ikke ødelegg gleden for oss som ELSKER denne tråden da :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overskriften på denne tråden fenger.

16 stk inne på tråden i løpet av kort tid :hoho:

Å nå er det 20... på denne gamle men artige tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vad fan, här sitter man och läser heeeela tråden bara för att inse på sidan 14 att det inte finns något svar eftersom TS inte uppdaterat oss.. Jag vill inte att det ska vara en trolltråd! Det vore ju så häftigt om det var sant (så länge det aldrig händer mig, då)! :fnise:

TS svarte for to-tre år siden, at hun var frisk, etter å ha gått på ormekur og antibiotika. Så er vel ikke så mye mer for henne å si? =P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS svarte for to-tre år siden, at hun var frisk, etter å ha gått på ormekur og antibiotika. Så er vel ikke så mye mer for henne å si? =P

Oj, då lyckades jag missa just det inlägget i uppståndelsen. Tack för info! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymTulling

Gammel tråd; MEN

" Trikiner(sp?) som også er en ormtype, kan du få av for dårlig tilberedt svinekjøtt, men jeg vet ikke hvor vanlig noe av dette er her til lands."

Du skal IKKE oppleve trikiner i Norge. Det er ekstremt strenge kontroller på dette og det er ikke påvist siden 83 i Norge.

OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Uff jeg er sikkert skikkelig slem nå, men jeg har problemer med å tro på denne historien. For det første fordi jeg aldrig har hørt om dette før, for det andre at TS skriver hælledussen midt oppi dette, for det tredje fordi TS tar seg tid til å lete opp en slik makk på FISKENYTT, istedenfor å dra til legevakten med en eneste gang!

Hvis du ikke tror på dette vil da da tro meg om jeg forteller at en mannhar opplev at en ål har dratt inn i urinrøret ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øsj.. nå har jeg lest igjennom nesten hele tråden..

Kjente det begynte å kravle noe rundt i underlivet med en gang! :fnise:

Akkuratt som at det begynner å klø i hodet med en gang jeg hører om lus! :fnise:

Håper jeg aldri opplever noen form for ormer i kroppen.. øsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så først nå at denne tråden startet i 2006?:0

Den blir dratt fram med gjevne mellomrom.

En tråd som blir husket tror jeg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my fucking God! :(

Dette hørtes helt grusomt ut. Stakkars, stakkars deg.

Jeg tenker bendelorm, og du skal egentlig være glad for at du oppdaget den. De kan bli MYE større og gjøre MYE mer skade.

Kom deg til lege ASAP.

Ooops, ser nå at det er gammel tråd, men føffaen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes helt grusomt ut. Stakkars, stakkars deg.

Jeg tenker bendelorm, og du skal egentlig være glad for at du oppdaget den. De kan bli MYE større og gjøre MYE mer skade.

Kom deg til lege ASAP.

Det dreide seg med all sannsynlighet om spolmark i dette tilfellet. De er ganske alminnelige og gir meget sjelden alvorlig sykdom. Mange synes sikkert slike kryp er ekle, men hvis du kikker nærmere på dem og leser litt om dem, vil du oppdage at er de både vakre og interessante.

Uansett var det verst for marken som ble spylt ned i do. Sikkert ingen festlig måte å dø på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...