Gjest Miam Skrevet 10. desember 2008 #241 Del Skrevet 10. desember 2008 Herregud, nesten så jeg tar til tårene Håper det går bra med deg ts!! Hvilke midler kan man ta for å "ormekure" seg selv? Hvordan fungerer disse som dere har listet opp? Herregud, får litt småpanikk jeg nå.. Er dettte VANLIG? Er det mange som får dette? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 10. desember 2008 #242 Del Skrevet 10. desember 2008 Å herrejesus f*** fi*** h******! Hvis det hadde skjedd med meg, så hadde jeg skreket, hyperventilert og tatt livet av meg! This ain't right! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2008 #243 Del Skrevet 10. desember 2008 http://www.felleskatalogen.no/pasientutgav...4416/89704.html Vermox selges reseptfritt på apotek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nido Skrevet 12. desember 2008 #244 Del Skrevet 12. desember 2008 spis den! masse proteiner nammenam :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 13. desember 2008 #245 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Å herre, hvor fant jeg på å lese denne tråden NÅ? Gjett hva som kommer til å okkupere mine tanker på eksamen.. Endret 13. desember 2008 av ninuska_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. desember 2008 #246 Del Skrevet 16. desember 2008 eew, jeg leste gjennom tråden nå jeg også. Jeg hadde mark som barn. Jeg husker følelsen den dag i dag. IIIK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 16. desember 2008 #247 Del Skrevet 16. desember 2008 Herregud, dette er syyyyykt. TS, går det bra med deg??? Hva sa legen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #248 Del Skrevet 16. desember 2008 Slutt å leke med maten. Spaghetti skal kun i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. desember 2008 #249 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvorfor leser jeg slike tråder?? Urk.. tusler forsiktig ut igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #250 Del Skrevet 17. desember 2008 Herregud, dette er syyyyykt. TS, går det bra med deg??? Hva sa legen???? Denne tråden er fra 2006. Og tidligere i tråden har TS sagt at hun er frisk. Så det går nok bra, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #251 Del Skrevet 17. desember 2008 Hehe... tror denne tråden vil bli trukket fram med jevne mellomrom. Syns jeg har fulgt med på den i noen år nå. Men artig tråd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huff.. Skrevet 22. desember 2008 #252 Del Skrevet 22. desember 2008 Jaja.. blir ikke å legge på meg denne jula hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #253 Del Skrevet 24. desember 2008 Jaja.. blir ikke å legge på meg denne jula hvertfall... Hvem vet... kanskje du er nestemann som drar en mark utav høna... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fishy Skrevet 10. februar 2010 #254 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg holder på å utdanne meg til barne-og ungdomsarbeider og har derfor jobbet i mange forskjellige barnehager, SFO'er og skoler. Jeg har derfor hatt den glede av å bli smittet av disse småkrabatene flere ganger. Jeg har faktisk blitt smittet av orm 3 ganger nå. Er dritlei. Vermox er ikke farlig å ta om man ikke har orm, men det er ikke direkte bra heller. Men jeg ville heller vært på den sikre siden. For å si det sånn, damer. Har dere orm, merker dere det uten problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #255 Del Skrevet 18. februar 2010 Hehe... tror denne tråden vil bli trukket fram med jevne mellomrom. Syns jeg har fulgt med på den i noen år nå. Men artig tråd da Han kan jo komme til å dra fram noen overraskelser når dere skal kose litt... God bedring da!!! Usj! Kjenner det kribler i musa av å lese dette, men vet jo at det bare er lesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #256 Del Skrevet 18. februar 2010 Unnskyld, det vakke meninga å le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #257 Del Skrevet 14. april 2011 Hehe... tror denne tråden vil bli trukket fram med jevne mellomrom. Syns jeg har fulgt med på den i noen år nå. Men artig tråd da Jepp, å nå drar jeg den frem fra glemselen igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 14. april 2011 #258 Del Skrevet 14. april 2011 *plutselig litt småfysen på Vermox* 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #259 Del Skrevet 15. april 2011 Overskriften på denne tråden fenger. 16 stk inne på tråden i løpet av kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 15. april 2011 #260 Del Skrevet 15. april 2011 Huff og huff og huff... Hvorfor leste jeg denne tråden! GRØSS og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå