Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #81 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvor blir TS av? Ser det er fler enn meg som lurer på korsleik det gikk hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. juni 2006 #82 Del Skrevet 7. juni 2006 Hun er vel der enda da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2006 #83 Del Skrevet 7. juni 2006 Hun sitter vel på venteværelset ennå tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #84 Del Skrevet 7. juni 2006 Men jeg kan ikke legge meg før vi får vite hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2006 #85 Del Skrevet 7. juni 2006 Nei jeg får ikke sove i hvert fall ! *grøss* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #86 Del Skrevet 7. juni 2006 Det blir nok mange KG brukere på inatt ja. Utviklingen må følges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #87 Del Skrevet 7. juni 2006 Hun sitter vel på venteværelset ennå tenker jeg. ← det skulle ikke forundre meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. juni 2006 #88 Del Skrevet 7. juni 2006 OMG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #89 Del Skrevet 7. juni 2006 Haha! Da jeg trakk en bendelorm ut av rompa brukte jeg et par timer på å summe meg å komme meg til legen jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. juni 2006 #90 Del Skrevet 7. juni 2006 Er det noe jeg virkelig ikke ønsker meg så er det levende mark ut av kroppsåpningene. God natt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #91 Del Skrevet 7. juni 2006 Da jeg trakk en bendelorm ut av rompa brukte jeg et par timer på å summe meg å komme meg til legen jeg og ← DET kan jeg godt forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. juni 2006 #92 Del Skrevet 7. juni 2006 Haha! Da jeg trakk en bendelorm ut av rompa brukte jeg et par timer på å summe meg å komme meg til legen jeg og ← Kan ikke dy meg for å spørre: Røk den ikke da du dro i den? *overdrevent nysgjerrig* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. juni 2006 #93 Del Skrevet 7. juni 2006 Åh oi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #94 Del Skrevet 7. juni 2006 Kan ikke dy meg for å spørre: Røk den ikke da du dro i den? *overdrevent nysgjerrig* ← Fint at du spør, for da slipper jeg (som også er overdreven nysjerrig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #95 Del Skrevet 7. juni 2006 Kan ikke dy meg for å spørre: Røk den ikke da du dro i den? *overdrevent nysgjerrig* ← Ja, det var mere igjen. Så jeg fikk ormekur på legevakta. Og spørsmål om jeg hadde vært i utlandet, og det hadde jeg. Tok flere dager før jeg turte å drite igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 7. juni 2006 #96 Del Skrevet 7. juni 2006 Det var en noe tilsvarende tråd på mote.no nå i våres. Vedkommende hadde riktignok ikke fått "napp". Men den hevdet definitivt å ha sett noe marklignende stikke ut av den samme åpningen. Kanskje det er en epidemi på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #97 Del Skrevet 7. juni 2006 Det kan jo skje mer enn én gang da! *fortsatt godtroende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. juni 2006 #98 Del Skrevet 7. juni 2006 *blir på gråten av skrekk her jeg sitter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #99 Del Skrevet 7. juni 2006 Det var en noe tilsvarende tråd på mote.no nå i våres. Vedkommende hadde riktignok ikke fått "napp". Men den hevdet definitivt å ha sett noe marklignende stikke ut av den samme åpningen. Kanskje det er en epidemi på gang. ← http://www.mote.no/showthread.php?t=1902&highlight=mark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #100 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg må nesten legge meg. Får følge utviklingen i morgen tidlig. Modder, kan dere være så snill å ikke slette denne tråden før jeg har stått opp i morgen? Det har nemlig skjedd før at det har vært en kjempespennende tråd oppe, også har jeg måtte legge meg, å når jeg da har stått op så har tråden vært sletta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå