Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har bodd privat (leilighet/rom) i Dobrovnik. Helst sentralt og ikke for dyrt. Alle tisp mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Villa
Skrevet

Har selv bodd her

http://www.geocities.com/apartments_bilici...mmodations.html

Var meget rimelig (på høsten), og henting/bringing til flyplassen var inkludert. "Privat bad" viste seg riktignok å være på andre siden av korridoren. Ikke luksus, men bra til prisen. Gangavstand til gamlebyen ca et kvarter (mange trapper). Dagligvarebutikk på andre siden av veien. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for tips!

Har sendt en e-post allerede og spurt om de har ledig når vi skal.

Skrevet

Ellers står det som regel folk på buss-stasjonen og rundt turistinformasjonen og tilbyr rom til turister. Disse sies å ha et veldig godt rykte.

God tur!

Skrevet

Registrer deg og send meg en PM, skal jeg sende info på der jeg bodde i fjor - midt i gamlebyen til 25 euro pr natt!

Gjest Gjesta
Skrevet
Ellers står det som regel folk på buss-stasjonen og rundt turistinformasjonen og tilbyr rom til turister. Disse sies å ha et veldig godt rykte.

God tur!

Vi fikk oss rom med eget bad til et par hundre kroner natta innen for murene på den måten i fjor. :)

Skrevet

Turistinformasjonen inne i gamlebyen formidler rom. Vi hadde god erfaring med det, men husker ikke hva de vi bodde hos het...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...