Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Noen som har bodd privat (leilighet/rom) i Dobrovnik. Helst sentralt og ikke for dyrt. Alle tisp mottas med takk!
Gjest Villa Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Har selv bodd her http://www.geocities.com/apartments_bilici...mmodations.html Var meget rimelig (på høsten), og henting/bringing til flyplassen var inkludert. "Privat bad" viste seg riktignok å være på andre siden av korridoren. Ikke luksus, men bra til prisen. Gangavstand til gamlebyen ca et kvarter (mange trapper). Dagligvarebutikk på andre siden av veien.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Tusen takk for tips! Har sendt en e-post allerede og spurt om de har ledig når vi skal.
Brunhilde Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Ellers står det som regel folk på buss-stasjonen og rundt turistinformasjonen og tilbyr rom til turister. Disse sies å ha et veldig godt rykte. God tur!
Champagnepiken Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Registrer deg og send meg en PM, skal jeg sende info på der jeg bodde i fjor - midt i gamlebyen til 25 euro pr natt!
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Ellers står det som regel folk på buss-stasjonen og rundt turistinformasjonen og tilbyr rom til turister. Disse sies å ha et veldig godt rykte. God tur! ← Vi fikk oss rom med eget bad til et par hundre kroner natta innen for murene på den måten i fjor.
wondergirl Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Turistinformasjonen inne i gamlebyen formidler rom. Vi hadde god erfaring med det, men husker ikke hva de vi bodde hos het...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå