Gjest Lindaaa Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Hei alle sammen =) I fjor sommer var jeg på besøk hos kusinen min sin stesøster som hadde fått ny bil. Den er rød og skinnene og driiitkul! Smile Vi cruiset rundt hele sommeren og med en som var ganske kjekk *hehe* men nå er jeg off topic da I høst ville jeg på besøk til kusina mi men hun var bortreist i oslo for min onkel har fått ny Motor sykkel som han skal vise fram til alle, dessuten hadde hun ghutteproblemer på gang så jeg gikk på besøk til bestevenninna mi julie som bor ca 2 km fra samfunnslæreren vår som forresten er sååå rar! =) Venninna mi sa hu hadde fått tak i 1 l hasj når jeg kom der. Hehehhehehe hunden logret med halen trur han begynte å reagere på lukta da! Hun brant den biten med maridjuana og blanet den i tobakken! Å så tok hun det i en sigg og så røyket vi det. Så kom en venn på besøk før vi var ferdig. Han hadde kjøpt seg ny bil men hadde ikke penger til mat så han måtte inn og låne av oss for tanta var ikke hjemme. Så tok han et trekk sier dette er bark Men jeg kjente tydelig virkninger, ble svimmel og fikk helt halliser altså! Husker alt jeg drømte også at jeg var på stranda og fiska med min onkel og broren til stesøstra mi og vi fikk 50 fisk. Det var SÅ SPRØTT =) Så jeg tror jeg har røyket maridjuana\hasj Hva mener dere? Kjør debatt! -LInda Piggy
Gjest Chantal Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Får man i det hele tatt halliser av hasj? Å ja...en liter hasj. Da er det kanskje ikke så rart.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 kjør debatt? er vel ikke noen debatt akkurat men. forøvrig virker ikke innlegget særlig troverdig, som en mann som prøver å late som han er jente som skriver men ikke får det til. reagerte på liter jeg og.. sikkert en barnslig mann som prøver å late som han er jente, men som ikke får det til. skrivefeilene er helt ulogiske btw.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 kjør debatt? er vel ikke noen debatt akkurat men. forøvrig virker ikke innlegget særlig troverdig, som en mann som prøver å late som han er jente som skriver men ikke får det til. reagerte på liter jeg og.. sikkert en barnslig mann som prøver å late som han er jente, men som ikke får det til. skrivefeilene er helt ulogiske btw. ← jeg liker forøvrig å gjenta meg selv to ganger til dem som lurer
Gjest Chantal Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 kjør debatt? er vel ikke noen debatt akkurat men. ← :fnis:
SW20 Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 forøvrig virker ikke innlegget særlig troverdig, som en mann som prøver å late som han er jente som skriver men ikke får det til. sikkert en barnslig mann som prøver å late som han er jente, men som ikke får det til. ← Er enig i at dette er ikke mye til debatt, men jeg lurer på hvor du henter dette med at det må være en mann? Fordi det ikke er troverdig eller fordi personen ikke kan stave? Menn kan liksom verken være troverdige eller stave nå? Blir ørlite provosert jeg!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 Er enig i at dette er ikke mye til debatt, men jeg lurer på hvor du henter dette med at det må være en mann? Fordi det ikke er troverdig eller fordi personen ikke kan stave? Menn kan liksom verken være troverdige eller stave nå? Blir ørlite provosert jeg! ← neida.. men kan stave som bare det. Men de fleste er veldig dårlige på å late som de er jenter det gjennomskues ganske kjapt i grunn.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #11 Skrevet 8. juni 2006 maridjuana?? Mener vel marihuana aner ikke hva du har røyka jeg, hva er poenget med å teste ut slike ting?? I verste fall skader du helsa di, som du skal leve med i maaaaaaaaaaaaaaaange år til, forhåpentiligvis.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 Får man i det hele tatt halliser av hasj? Å ja...en liter hasj. Da er det kanskje ikke så rart. ← Det er mulig å få halliser av hasj/ marihuana ja. Vet at det kan komme "penslet", og man kan reagere sterkere.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #13 Skrevet 8. juni 2006 Tror TS mente en liter pot men skrev hasj? Virker som et tulleinnlegg av en som har røyket marihuana...
minienthe Skrevet 8. juni 2006 #14 Skrevet 8. juni 2006 he he, såvidt jeg vet så måles også pot i gram og kilo... ikke liter
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #15 Skrevet 9. juni 2006 pjuh! du burde prøve å røyke sokkene dine, da blir du stein gætt
Gjest Chantal Skrevet 9. juni 2006 #16 Skrevet 9. juni 2006 Det er mulig å få halliser av hasj/ marihuana ja. Vet at det kan komme "penslet", og man kan reagere sterkere. ← Mmm ok. Nei jeg vet ikke. Eg hasj'e prøvd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå