Gå til innhold

An apple a day


Gjest Sorte Får Bææ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heey!

Det er faktisk folk som kjøper musikk der;) Det burde vært en enkel sak for deg å holde deg unna.

Er enig i at ting er teite slik de er nå, men jeg liker iTunes music store, jeg. Enkelt å kjøpe musikken jeg gjerne vil høre på. Slipper CD-sjappene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
Heey!

Det er faktisk folk som kjøper musikk der;) Det burde vært en enkel sak for deg å holde deg unna.

Er enig i at ting er teite slik de er nå, men jeg liker iTunes music store, jeg. Enkelt å kjøpe musikken jeg gjerne vil høre på. Slipper CD-sjappene.

Klart, hvis du tilfeldigvis gidder å bruke søppelprogrammet iTunes og gidder å bruke iPod. Det jeg reagerer mest på er at de spekulerer på at folk ikke gidder å lese side opp og side ned med betingelser. Mange oppegående folk som fikk seg en overraskelse over at Steve Jobs/musikkbransjen vil at du skal bruke iPod og ikke en annen spiller som faktisk har kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjææ.. Naiv som faen!

Bruker dessuten ikke mp3-spiller...eller iPod for den saks skyld.

iTunes er kanskje ikke supert, men jeg synes det er kjekt å kunne kjøpe musikk på nett og spille den rett av i samme greia.. Enkel og oversiktlig. Jeg liker litt enkle ting... Ev. ting som gjør livet enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, om hvorvidt iTunes og iPod er dårlig eller ei finnes det flere meninger om. ;)

Og hva er så mye bedre med MSN music store og Microsofts versjon av DRM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
Nja, om hvorvidt iTunes og iPod er dårlig eller ei finnes det flere meninger om.  ;)

Og hva er så mye bedre med MSN music store og Microsofts versjon av DRM?

Man bør tydligvis ikke ha negative meninger om de produktene, ellers får man ikke kjøpt noe derfra. Hvis det dukker opp et program eller spiller som er bedre om 5 år som du vil ha, er det jo litt synd. ;)

Jeg vet ikke så mye om MS sin music-store, men jeg er imot all DRM. Man bør ikke kjøpe noe musikk, så lenge de selges med DRM. Det er på tide at vi slutter å godta alt de sier, og være naive nikkedukker.

Endret av Slangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde man le av dette? Ja, det synes jeg. Ingen ting hadde gledet meg mer om apple sin musikk-store hadde pelt seg langt til helvete vekk ut av dette landet. Håper andre land følger etter.

http://forbruker.no/digital/nyheter/mp3/article1342573.ece

Amen.

Nå skal det også nevnes at jeg ikke kjøper musikk med mindre det ikke er noe som helst beskyttelse på den. Verken elektronisk eller i platesjappa. Det tar meg tre minutter å rippe en cd selv, og da kan jeg bruke den hvor jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...