Gjest Little me Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 De par siste ukene har begge puppa mine klødd noe helt forferdelig. Det er spesielt på brystvorta samt området rundt. Det merkelige er at jeg ikke har noe form for utslett eller er uvanlig tørr der. Noen som har noen anelse om hva dette er, og hva som kan hjelpe??? Jeg holder på å bli småtussete av å klø HELE tia!!!! Kanskje Eurax???
Gjest Little me Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Å klø døgnet rundt er da ikke et luKSusproblem!!!
Gjest Thalassa Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 det er ikke bh`en din da? kanskje den er ny, du bruker nytt vaskemiddel, skyllemiddel.. noe ny krem du smører på kanskje?
Gjest Little me Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Ingen av de delene dessverre... Synes det er så pussig at det bare er lokalisert til et lite område og ikke hele puppen...
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 man skal være obs på unormal kløe med tanke på brystkreft, men det er nok svært lite sannsynlig ettersom begge brystene er berørt. bruk mildison i noen dager, og gå til lege dersom det ikke bedrer seg.
Gjest Little me Skrevet 6. juni 2006 #8 Skrevet 6. juni 2006 Graviditet???????? Har heldigvis akkurat hatt mensen ellers hadde jeg blitt nervøs hvis det kunne være et symptom på det. Hmmmmmm.... kom på noe, jeg begynte med multivitaminer for noen uker sia, men man begynner vel ikke å klø av det vel?! Burde vel klødd flere steder og da?? :klø:
iss Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Denne smileyen kommer endelig til sin rett: :klø: (klø....)¨ Har desverre ingen tips om hva det kan skyldes, men kanskje du kan smøre på aloe vera??
Gjest Thalassa Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 du går ikke for mye med bh da? ta å luft dem en dag og se om det blir bedre.
Gjest Little me Skrevet 6. juni 2006 #11 Skrevet 6. juni 2006 man skal være obs på unormal kløe med tanke på brystkreft, men det er nok svært lite sannsynlig ettersom begge brystene er berørt. bruk mildison i noen dager, og gå til lege dersom det ikke bedrer seg. ← Tanken har streifa meg da moren min har hatt brystkreft, men kløen oppstod samtidig på begge bryster så jeg slo den tanken fra meg. Mildison hadde jeg ikke tenkt på, kanskje jeg skal gi det en sjanse. Skulle gjerne skjønt årsaken til denna kløinga...
Gjest Little me Skrevet 6. juni 2006 #12 Skrevet 6. juni 2006 Denne smileyen kommer endelig til sin rett: :klø: (klø....)¨ Har desverre ingen tips om hva det kan skyldes, men kanskje du kan smøre på aloe vera?? ← Første gang jeg har sett den smileyen virkelig komme til sin rett ja du går ikke for mye med bh da? ta å luft dem en dag og se om det blir bedre. ← Kanskje jeg skal prøve det... Kanskje de rett og slett har klaustrofobi som resten av meg har
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #13 Skrevet 6. juni 2006 Graviditet???????? Har heldigvis akkurat hatt mensen ellers hadde jeg blitt nervøs hvis det kunne være et symptom på det. Hmmmmmm.... kom på noe, jeg begynte med multivitaminer for noen uker sia, men man begynner vel ikke å klø av det vel?! Burde vel klødd flere steder og da?? :klø: ← Hehe, jeg er kanskje litt miljøskadd at opphold på snartgravid og lignende forum (Der er alle merkelige puppeting graviditetsymptomer ) Men tablettene kan være grunnen, hva med å kutte de ut i en ukes tid, se om du skutter å klø, og så begynne igjen? Følger kløen tablettene er mysteriet oppklart.
Gjest Little me Skrevet 6. juni 2006 #14 Skrevet 6. juni 2006 Og jeg skulle være så sunn Men jeg gumler heller no ekstra gulrøtter for å slippe denna kløinga!!! Takker for råd, alle sammen!!!
Gjest Little me Skrevet 6. juni 2006 #15 Skrevet 6. juni 2006 Antiklø plan: - kutte ut vitaminene 1 uke å se om det hjelper hvis ikke det hjelper noe: - lufte puppa litt hvis det fortsatt ikke blir bedring: - prøve mildison hvis ikke det hjelper heller: - oppsøke lege
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #16 Skrevet 7. juni 2006 Synes jeg har gørt at det går ann å få soppinfeksjon på/rundt brystvorterene jeg. Det kan ikke være det da?
*Anaïs* Skrevet 7. juni 2006 #17 Skrevet 7. juni 2006 Du har ikke solt deg da? Husker en gang jeg tok solarium uten å dekke til brystvortene. De ble ikke brent eller noe, men fy som de klødde i noen dager etter! Aldri mer! Håper du finner ut hva du som gjør at du klør, for det kan virkelig gjøre en sprø! :klø: :klø:
Gjest Little me Skrevet 7. juni 2006 #18 Skrevet 7. juni 2006 Har ikke tatt sol på leeeeeeenge før i dag... så kanskje jeg har gjort det verre nå da *skrekk og gru* Man burde jo kunne se sopp - da ville det vel vært rødt... Mystiske greier detta...
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #19 Skrevet 7. juni 2006 prøv å vask bhene med et allergivennlig vaskemiddel. brystvortene er jo temmelig følsomme, så det er ikke så rart du reagerer der først.
Gjest 2324 Skrevet 7. juni 2006 #20 Skrevet 7. juni 2006 Det hender av og til jeg klør på den måten også, går fort over da. Har aldri opplevd at det har vart mer enn noen timer, så jeg har aldri gjort noe med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå