Gå til innhold

dum explorer..


Fremhevede innlegg

Gjest trengerhjelp!!
Skrevet

jeg har reformatert dataen eller hva det heter.. lagt inn windows xp på nytt. så er det ikke vanlig sånn internet explorer side, men noe msn greier, med masse vas bare... jeg vil ha vanlig internet explorer. her kan jeg ikke få sletta det jeg har vert inne på eller noe.. hvis jeg laster ned internet explorer 6 service pack, hva skjer da? noen andre som har denne typen explorer.. helt øverst er det bilde av flere ikoner, det står startside, epost, favoritter, online kontakter,personer og chat, personlig økonom, shopping og MSN live. eller noe piss.. å på høyre side er d akk som en marg til med noe msn piss der oxo..

noen som kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Gjest fikk det vist til!
Skrevet

fikk det tilll....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...