Gå til innhold

Hva er galt med prostitusjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Her blander vi ikke inn kristenmoral! Her snakker vi om menn som svin, og at vi må oppdra dem til å gjøre gale ting. Slik er vel naturen, kvinner må hele tiden passe på at de ikke gjør dumme ting. Hvor mange kriger hadde det vært om det bare hadde vært kvinner? :roll:

Hvorfor det finnes prostitusjon er vel fordi det var en eller annen luringjente som fant på det at hun kunne tjene penger på noe så naturlig som sex.

Menns drifter er kvinners inntjening.

Hvorfor det er lov for kvinner å utnytte menns seksuallyst er for meg en gåte, - men det henger vel sammen med at dumhet og idioti (menn) går hånd i hånd med intelligens og lureri (kvinner).

Hva kommer det av at kvinner blir sett på som offere når det er menn som må betale for sex? Er det ikke dårlig gjort av kvinner å tjene seg rike på menns innboende dumhet for begjær?

Burde ikke slike kvinner straffes? Med tankelureri og skuespill forleder mange kvinner menn til å tro at kvinnen er kåte på dem. Med betaling stiger kvinners lyst.

Hårreisende og skammelig for den allminnelige folkevett at kvinner unnslipper alle sine handlinger.

Er ikke dette kvinner som utnytter mennesker seksuelt kanskje?

Si meg, hvilken av dere er alter ego? :erter:

*spekulasjoner, spekulasjoner*

*venter på å bli redigert*

For å kommentere ts, så ser jeg ikke noe negativt i det å ha moral jeg da. For jeg håper at noen klarer å forstå at man kan ha moral selv om man ikke er kristen?

De negative sidene ved prostitusjon tror jeg ikke er mulig å fjerne uten å fjerne prostitusjonen. Hele buisnessen er så negativ at det vil alltid trekke til seg de mest utstøtte i samfunnet. At legalisering bedrer forholdene til prostituerte er bare tull, se bare i land som f.eks. Nederland. At de har en egen fagorganisasjon (som tilfeldigvis "alltid" støtter hallikønsker i politiske debatter) har ikke ført til bedre forhold. Ikke noen andre steder i Europa har så ille forhold som i de landene det er legalt med prostitusjon, spesielt med tanke på slavehandel.

Videre synes jeg det er umoralsk å kjøpe et menneske, eller leige et menneske. For det er jo faktisk det man gjør. Når man gjør det, så synes jeg det sier svært mye om hvilket menneskesyn man har. Den lykkelige hora som prostituerer seg fordi h*n liker å ha sex med fremmede er en myte. Det er mange grunner til at mennesker blir prostituerte, men de aller, aller fleste har en svært tragisk bakgrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...