Gå til innhold

Hvordan "verver" jeg andre til gmail?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk gmail konto for litt siden, men vil gjerne ha en “uoffisiell” konto der. Så jeg tenker at jeg sender en invitasjon til meg selv, og oppretter en til slik. Men hvordan?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nede til venstre i gmail-vinduet finner du en link "Give Gmail to..."

Gjest Gjest
Skrevet

Nei? Mulig jeg ikke ser skogen for bare trær her, men jeg finner ikke noe slikt her. Er inne i “inbox” nå.

:rodme:

Gjest Gjest
Skrevet

Noe nytt dukket opp når jeg åpnet med IE (bruker opera til vanlig), og ser det står “add contact”

*prøver*

Gjest Gjest
Skrevet

Den hersens greia påstår at jeg ikke har flere invitasjoner? Merkelig, jeg har ikke brukt en eneste en.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er mulig du er så fersk bruker at du ikke har fått noen ennå

Vent et par dager og mail litt fram og tilbake, så kommer de nok.

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt den siden midten av mars, og brukt den litt i perioder. Får nå ikke håpe det er slik at de har sluttet å gi nyvervede invitasjonsrett?

(Forresten, takk for at du svarer :))

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvordan dette fungerer nå.

-Men du kan jo alltids be noen om å få en invitasjon?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det tar ofte lang tid før man får lov å invitere. Jeg tror det er en kombinasjon av hvor lenge man har hatt kontoen og hvor aktivt man har brukt den.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, kunne ha bedt om en til, men jeg vil helst ikke at noen skal vite om denne kontoen. (Har alltid hatt to separate kontoer, en til venner/bekjente, og en til forumbruk)

Så jeg får bruke den jeg har mer aktivt, og håpe jeg snart får invitasjonsmuligheter :)

(Om noen vet hvor lang tid jeg må regne med å bruke før jeg får lov til å opprette en til hadde det vært greit å visst. Sender to-tre dagelig, og mottar et par hver uke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...