Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Tok blodprøve idag...først prøvde hun i ene armen..det kom ikke noe blod, så derfor byttet hun til andre armen...Det var veldig smertefullt, men blodet strømmet ut ihvertfall. Nå har jeg sååå vondt i begge armene, jeg klarer ikke strekke ut armene i det hele tatt! Det er så smertefullt, og veldig rødt og begynner å bli ganske blått også. Hvorfor blir det sånn nå plutselig? Aldri hatt problemer med å ta blod før.
Prinsesse på erten Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Ikke alle som er like flinke til å ta blodprøve, dessverre.... Noen ganger går det som en drøm, andre ganger føler jeg meg mørbanket! Blir fort bra da iallefall....
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Fått et lite (eller stort ) hematom du stakkars. Fælt mens det står på, men det blir bedre å bedre for hver dag, hvis det er noe trøst
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Fått et lite (eller stort ) hematom du stakkars. Fælt mens det står på, men det blir bedre å bedre for hver dag, hvis det er noe trøst ← hva er hematom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå