Gå til innhold

Underholdning???


Ruby

Anbefalte innlegg

Er det mange som skal ha underholdning på bryllupsfesten? Jeg tenker da på etter middagen/kaffen. Det eneste vi har tenkt på er å lage noen ark med rebuser som skal løses, sånn under kaffen, og dele opp i lag så folk kan bli godt kjent. Deretter har vi kun planer om dans og musikk. Kan dette bli litt kjedelig eller virker det greit? Er det noen som har noen forslag eller kommentarer?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke tenkt til å ha noen rebuser eller leker av noe slag. Det kommer av at vi tror at det er mange som vil snakke sammen og setter mer pris på det enn å måtte gå ut på gulvet å gjøre et eller annet som de egentlig ikke har noe lyst til. Tror denne dagen går altfor fort til at vi vil "sløse" bort tiden med leker og rebuser og slike ting. Det er vår mening, men det er jo noen som har det. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle

Vi kommer ikke til å ha noe annet enn hyggelig prat og dans. Jeg har aldri vært i bryllup hvor det har vært hverken underholdning eller leker/rebuser.

Hver sin smak, men jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har sansen for den type "tidsfordriv" i et bryllup. Blir litt for mye barnebursdag og "speiderfest".... Dessuten syns jeg at tiden alltid går så himla fort i bryllup, så jeg kan ikke helt se når man skulle rekke å ha underholdning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi hadde ikke noen planer om underholdning, men onkelen til samboeren min skal fungere som en slags toastmaster og han hadde noen gode på lur dersom man følte det ble litt døtid.

32 dager igjen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...