Gå til innhold

Innbydelsestekst for utenlandsbruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere andre utenlandsbruder skrevet i invitasjonenen dere, eller hva tenker dere å skrive??

Trenger litt inspirasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt på det enda engang. Men jeg tror ikke våre blir noen tradisjonelle invitasjoner heller. Alle vet jo allerede at de er bedt og vet dato og hvor vi skal være. Så jeg tror vår blir mere en liten info greie liksom...

Men jeg er ikke sikker på noenting enda...bortsett fra at jeg skal lage dem selv.

Skrevet
Har ikke tenkt på det enda engang. Men jeg tror ikke våre blir noen tradisjonelle invitasjoner heller. Alle vet jo allerede at de er bedt og vet dato og hvor vi skal være. Så jeg tror vår blir mere en liten info greie liksom...

Men jeg er ikke sikker på noenting enda...bortsett fra at jeg skal lage dem selv.

Jeg lager mine nå, det er heller ikke en vanlig invitasjon, men et lite hefte med informasjon. Men tenkte at første side kunne være en standard invitasjon (selv om alle hos oss har fått muntlig beskjed for 4-5 mnd siden :) )

- program for helgen

- praktisk informasjon (fly og overnatting)

- litt om byen og hotellet

+ noen bilder

Skrevet

Blir sikkert fint :)

Mine blir nok mere itradisjonell inbydelsesform (dvs kort med en side tekst inni) men jeg ser for meg at teksten blir litt mere utradisjonell og informasjonsaktig liksom ;)

Men info om sted, hotell, bilder etc etc har jeg allerede begynt mail bombing med såd et skal de få slippe :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...