Gå til innhold

Silikon i puppene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Etter flere graviditeter og amming kan jeg nå vurdere om jeg;

- A) Vil snu bhn og sette cupene på skulderblarne.

- B) Anse brystvortene som mitt cup mål...

- C) Evt senke bhn og cruke cupene på ribbeina,da de har samme mål som ovenfor.

:ler:

-Jeg vil ha tilbake min gamle normale B cup..nå fyller jeg ikke en A en gang. Grusomt.

Men jeg vil gjerne høre om her er noen som har satt inn silikon og om det gjorde vondt osv.

Hilsen miss brystfager..NOT :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hei,

Just do it!

Jeg var i samme situasjon (med en mann som sa jeg var flott, men at jeg måtte bestemme selv). Ble deppa, fant ingen klær som så pene ut, følte meg gammel, uattraktiv, mindreverdig som kvinne og alt det som følger med, grudde meg til sommeren (hvorfor er det akseptabelt at man føler slik etter at man pga kreft har fjernet et bryst, men ikke når barnefødsler har gitt samme resultat?!?!?!).

Opererte, bak muskelen, fordi jeg hadde for lite foran muskelen til at det skulle se naturlig ut. Valgte saltvann, fordi det ikke trenger å byttes ut, er sikrere, og gir et "tyngre" resultat (jeg kan jo ikke ha sprettpupper etter flere fødsler heller).

Kjempefornøyd! Har ikke angret et sekund. Ja, det gjør vondt (men har ikke du født, da - det er verre!), ja du får arr (men det skjules under selve brystet). Jg valgte dessuten en moderat størrelse, fordi jeg ikke ville at folk skulle kommentere. Var b før, gikk til A-AA, er b nå.

Les trådene på sida, jeg fant mye info + støtte (CeeCee er ekspert!!).

Lykke til med valget ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...