Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Har alltids hørt at metallsmak i munnen er et graviditetstegn. Men jeg er ikke gravid, og har fått det! Noen som aner hva det kan komme av?
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Kan komme av medisiner eller noe du har spist også vil jeg tro
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Går ikke på noe medisiner, har ingen vitamin-mangler eller for høye vitamin-verdier. Ikke spist eller gjort noe annet enn vanlig, derfor jeg lurer.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Kanskje bare et lite sår. Blod smaker jo metall
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Har du vært i malariaområder i det siste? Deler kontor med en fra afrika og han fortalte at der han kommer fra bruker de ikke forebyggende medisin, men de merker at de er syke tidlig i forløpet på metallsmak i munnen. Og som de over her sier, det er "tusen" årsaker til metallsmak i munnen. Er du bekymret gå til legen. Endret 6. juni 2006 av pulverheksa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå