Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet
Nå prøvde jeg å registrere meg, og det gikk på tre sekunder. Jeg har Nextgentel som nettleverandør.

hæ?? kommer det ikke opp at du må logge deg på med noe brukenavn å passord først for å se hastigheten din antagelig...?

hva kommer opp når du skal registrere deg første gang da???? altså hva kommer opp når du går inn på "min konto"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la inn navn, e-postadresse og selvvalgt pin-kode. Når jeg etterpå trykket på min konto, så måtte jeg oppgi pin-kode. Ikke noe mer. Ingen spørsmål om noe som helst annet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hos meg måtte jeg skrive inn brukernavnet og passordet til adsl-abonnementet hos Telenor før jeg kunne komme videre. Kan det være at den registreringssiden automatisk oppdager om man har linje fra Telenor, og at det er derfor dette skjer? For det er jo tydelig at denne web-tv'en har et samarbeid med Telenor siden jeg kan velge å betale via Telenor-fakturaen.

Og at trådstarter da får problemer pga at hun ikke har en vanlig privatlinje fra Telenor.

Skrevet (endret)

Det høres veldig sannsynlig ut, ja.

Endret av Druscilla
Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

hmm.. ja men d er litt rart for det, men jeg tror også det er sånn som du sier Fairy.. antagelig.. men litt sprøtt for jeg får ikke skrevet mail til de heller. kommer bare opp feil når jeg prøver å sende til den mail adressen de har lagt ut..

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg la inn navn, e-postadresse og selvvalgt pin-kode. Når jeg etterpå trykket på min konto, så måtte jeg oppgi pin-kode. Ikke noe mer. Ingen spørsmål om noe som helst annet.

åssen levereandør har du?? ikke telenor??

Skrevet

Som sagt på forrige side, så har jeg Nextgentel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...