Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

det står: første gang du bruker disse tjenestene må du aktivere din tilgang ved å logge deg på mot telenor med ditt online ADSL brukernavn og passord

åssen finner jeg dette brukernarvnet og passordet?? jeg er helt grønn her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. er på tvnorge.no nå og ser ingenting om online ADSL der..?

Skrevet

neij du må gå inn på webtv! der står det at du kan logge deg inn eller så må du registrere deg på et vis å det er da dette tullet kommer inn i bilde..

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

åååhr hjelp meg da!!! må vite det!!! anyone??? ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Dersom du er ADSL-kunde hos Telenor, så må du vel ha brukernavn og passord liggende et sted? Kanskje i et brev fra Telenor? Dersom du har mistet brukernavn/passord, kan du sikkert ringe til Telenor for å få vite hva det er.

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

hmm...jammen hmmm..... har det noe å si om man har reformatert dataen selv? lagt inn windows xp på nytt via en cd som tilhører en kompis...? eller har d kanskje ikke noe med adsl å gjøre.. jeg får se hva jeg finner;)

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

nå blir jeg sprøøø... har funnet flere passod å brukernavn her tilknytta vår adsl men ingen funker.. kanskje det det kan ha noe med at d er kobla opp som jobb pc? det står på pappas navn å han jobber i telenor, å har vel bytta om til hjemme kontor opplegg her.. men ... fanken altså.. rart at man må ha det der oxo. begynner å lure på om jeg har misforstått men kan jo ikke ha gjort det heller vel... ?

Gjest Gjest
Skrevet
nå blir jeg sprøøø... har funnet flere passod å brukernavn her tilknytta vår adsl men ingen funker.. kanskje det det kan ha noe med at d er kobla opp som jobb pc? det står på pappas navn å han jobber i telenor, å har vel bytta om til hjemme kontor opplegg her.. men ... fanken altså.. rart at man må ha det der oxo. begynner å lure på om jeg har misforstått men kan jo ikke ha gjort det heller vel... ?

Dette er tydeligvis for avansert for deg. Gjør noe annet i stedet. Les en bok. Eller gå en tur ut.

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

kjeft.. ta deg en tur ut selv isete for å sitt her å irriter.. har du ikke noe bedre å gjøre.. sukk

Gjest Gjest
Skrevet
kjeft.. ta deg en tur ut selv isete for å sitt her å irriter.. har du ikke noe bedre å gjøre.. sukk

Jeg sitter allerede ute :)

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

jlsadjgjlsajgjadsgdgjldsjalgdsågaoleljgjsdlg

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

fortsatt ingen som vet noe?!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Altså, når jeg går inn på web-tv hos TvNorge, og skal registrere meg, så står det overhodet ingenting om Telenor ADSL. Det er forøvrig ikke bare de som har Telenor som ISP som får lov til å benytte seg av tjenestene til Tv Norge.

Du må registrere deg med navn, e-post adresse og pinkode (du finner selv på en kode her, det fungerer akkurat som et passord).

Jeg skjønner ingenting av det du nevner om passord hos telenor....

Gjest Gjesta
Skrevet

Du har ikke misforstått når det gjelder TvNorges web-tv, men du må finne svaret på følgende spørsmål:

1: Har du ADSL fra Telenor?

2: Hvis ja, hva er brukernavnet og passordet?

Det nytter ikke å finne forskjellige brukernavn og passord som er i bruk på pc'en din. Du trenger det ene brukernavnet og passordet som hører til ADSL-abonnementet fra Telenor.

Før du finner ut av dette, er det ingen her som kan hjelpe deg. Dersom det er vanskelig, kan du ikke spørre pappaen din?

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

hehe jeg har prøvd, men det som er greia er at d står på webtv greia er at du må oppgi telenor ADSL ONLINE brukernavn og passord å vi har noe hjemmekontor opplegg istede for adsl ONLINE.. for vi fant frem masse paprirer igår å skulle prøve å jeg prøvde med det passordet han sier han har skiftet til å alt. men ingenting funker så det jeg nå lurer på er om man MÅ ha adsl ONLINE liksom.. for det har tydeligvis ikke vi lengre. det er jo så duuumt, kan det ikke bare være sånn som på tv2 sin web tv.

Gjest Gjesta
Skrevet

Aha! Nå skjønner jeg deg bedre, men jeg er desverre ikke noe klokere enn deg på dette. Tilfeldigvis har jeg Telenor ADSL, men det virker underlig at det bare er Telenor-kunder som skal kunne bruke web-tv'en hos TvNorge. Jeg prøvde å lese litt på sidene til TvNorge, men fant ikke ut av noe. Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg sendt en mail til TvNorge og spurt hvordan det er. Om det virkelig er slik at det bare er Telenor-kunder som kan bruke web-tv'en. For i såfall er det et merkelig opplegg syns jeg. Du finner epost-adressen helt nederst til venstre på www.tvnorge.no.

:)

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

men jeg er jo telenor kunde!! er bare at vi har hjemmekontor så lurte på om det hadde noe med d å gjøre.. at man må ha ONLINE adsl abbonement, å ikke hjemmekontor typen.. kan jo kanskje ringe telenor å høre.. men de vet sikkert ikke en drit..

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

de hadde åpent til kl 20.00 typisk..

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

jada.. var nok ikke bare meg som var dum da.. han telenor mannen syns å det var veldig rart, men at det antagelig bare er telenor kunder med online (privat abonnement) som kan bruke tjenesten.. såh.. jaja! kjedelig for meg!!!!

Skrevet

Nå prøvde jeg å registrere meg, og det gikk på tre sekunder. Jeg har Nextgentel som nettleverandør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...