mee mee Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 utfloden min har blitt gul\mork gul, og det kommer utrolig mye! maa skifte truser 2-3 ganger daglig. hva kan det vare, bortsett fra sopp? har hatt det ganske lenge naa, ca 3 uker. trodde det ville forsvinne etter jeg hadde mensen, men den gjorde ikke det...
mee mee Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2006 er det kanskje sopp, eller noe annet? er paa ferie naa, saa faar ikke ringt legen min eller noe..
Gjest Thalassa Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 har ikke hatt sopp selv, men det kan jo høres ut som det.. sopp sopp1
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Måten du beskriver utfloden på (gulgrønn farge og meget rikelig) får meg umiddelbart til å tenke på Trichomonas: dette er en av de aller vanligse seksuelt overførbare infeksjoner. Lett å behandle med Metronidazol - men du må gå til lege og undersøke deg: Clamydia gir ofte ingen/få symptomer og kan gjøre en steril. Infeksjoner som ikke behandles kan bli verre og spre seg oppover og gjør en steril og syk. Trichomonias er i tillegg til det du beskriver ofte skummende. Kan også være Bakteriell vaginose, men da hadde du lagt merke til "fiskelukt". Candida kan også gi rikelig utflod: men den er tykk, hvit og "cottage cheese aktig". Hvis utfloden din ikke er tykk og klumpete, men tyntflytende og rikelig hadde jeg løpt til legen..... Visse ting kan man ikke ta sjansen på å utsette "til det går over av seg selv".
mee mee Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2006 fargen er mork gul, nermest brun gul.. men ikke noe serlig annerledes lukt.. og utrolig mye utflod, akkurat som ha mensen bortsett fra at det er utflod..
mee mee Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2006 og konsistensen til snorr.. er i utlandet, skal ikke hjem for om 2 uker..
mee mee Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2006 naa har den begynt aa bli mer lys gul.. begynner det aa gaa til det "normale" igjenn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå