Gå til innhold

Tempen viser 42.0

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Temperaturmåleren viser 42.0 på meg...Jeg føler meg veldig varm og slapp og dårlig, men 42?? Er man ikke død da nesten? Har testet to ganger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Men jeg føler meg ikke sånn spesielt dårlig....

Skrevet

Tviler på at en som har 42 i temp orker å sitte her inne.

Skrevet
Men jeg føler meg ikke sånn spesielt dårlig....

Kan hende termometeret er ødelagt da, men jeg hadde ringt legevakta uansett.

Skrevet
Tviler på at en som har 42 i temp orker å sitte her inne.

Ja, går det så langt vil jeg tro man er fryktelig dårlig.

Gjest Gjest
Skrevet
Kan hende termometeret er ødelagt da, men jeg hadde ringt legevakta uansett.

Trådstarter her.

Jeg tenkte også at kanskje termometeret er ødelagt. Jeg føler meg ikke døende akkurat, og 42 i feber virker så veldig høy. Tror ikke jeg har mer enn kanskje 39 eller noe sånt. :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis det er en annen person der som ikke har feber kan vedkommende teste og se om h*n "har feber".

Tviler på at du har 42 hvis du klarer å sitte her egentlig, det er ekstremt høyt. men blir du urolig av dette ringer du selvfølgelig legevakta.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis det er en annen person der som ikke har feber kan vedkommende teste og se om h*n "har feber".

Tviler på at du har 42 hvis du klarer å sitte her egentlig, det er ekstremt høyt. men blir du urolig av dette ringer du selvfølgelig legevakta.

Har ingen andre her som kan teste nå, men jeg ringer legevakta hvis jeg føler meg sykere. Tror tempmåleren er ødelagt. Hadde jeg hatt 42 i feber så ville jeg vel ligget ganske slapp, og nesten ikke klart å holdt meg oppe ville jeg tro :sjenert:

Takk for svar folkens...Jeg får se det ann litt :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde godt over 40 i feber, et par og førti tror jeg, og jeg lå som slakt på et sykehus og skjønte ikke opp/ned på noen verdens ting

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde godt over 40 i feber, et par og førti tror jeg, og jeg lå som slakt på et sykehus og skjønte ikke opp/ned på noen verdens ting

Takk for svar frysepulver...Da er det nok noe galt med tempmåleren :ler: Jeg er jo fremdeles relativt oppegående...Noe susete i hodet, og slapp, men ikke "døden nær" i hvert fall.

Skrevet

Det intresange er jo å hvite HVORFOR du har feber??

Gjest Gjest
Skrevet
Det intresange er jo å hvite HVORFOR du har feber??

Jeg har vært endel syk og har en betennelse på tolvfingertarmen som holder på å gro (forhåpentligvis), så jeg antar at det er pga denne at jeg har feber :sjenert:

Skrevet

Uff da. Om du ikke ringer legevakta i natt så kan du jo iallefall ta en telefon til fastlegen i morra..?

Riktig god bedring! :klem:

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg hadde over 41 i feber som 14-åring og jeg var helt borte vekk. Hadde feberfantasier og så dobbelt.... Var kjempevarm og kokte, men likvel frøs jeg. Veldig rar og susete...

Gjest Gjest
Skrevet
Uff da. Om du ikke ringer legevakta i natt så kan du jo iallefall ta en telefon til fastlegen i morra..?

Riktig god bedring!  :klem:

Ja, ingen fare, jeg skal til fastlegen min imorgen uansett og ta blodprøver ;)

Takk :klem:

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Min samboer hadde 41,6 i feber (influensa) og var selvfølgelig syk, men helt klar og i stand til å sitte litt oppe. Så man behøver ikke å være på dødens rand, akkurat, selv om feberen er høy. Jeg synes du skal ringe legevakta og høre hva de sier, jeg. Det kan vel ikke skade?

Gjest Gjest
Skrevet
Min samboer hadde 41,6 i feber (influensa) og var selvfølgelig syk, men helt klar og i stand til å sitte litt oppe. Så man behøver ikke å være på dødens rand, akkurat, selv om feberen er høy. Jeg synes du skal ringe legevakta og høre hva de sier, jeg. Det kan vel ikke skade?

Hmmm...kanskje jeg burde ringe å høre da...Ja, jeg får gjøre det, ble litt nervøs nå :sjenert:

*Ringer*

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har jeg snakket med ei..tja..litt smågrinete dame på legevakta. Hun ba meg ta et par paracet, og se det ann et par timer. Gikk ikke feberen ned, skulle jeg ringe opp igjen. Så lenge jeg var relativt oppegående så var det ingen krise ihvertfall sa hun :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...