Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Hva gjør jeg da? Går det ann å gå til gynekologi når man har mensen?? Det er første gangen i tillegg...
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Min gyn sier at man kan komme hvis man har mensen.
Gjest 2324 Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Som regel vil det gå bra. Det kan hende det er enkelte prøver gynekologen ikke får tatt. Ring i morgen og spør.
Tora*81 Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Det går bra, men for din egen del er det kanskje litt ekkelt?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Hvis du skal ta celleprøve, så må du vente til du er ferdig med mensen. Skal du sette inn spiral, bør det gjøres på slutten av en mens. Ellers betyr det for undersøkelsen ikke så mye når, men det blir jo litt søl med mensen da ???
Lula Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Jeg ville ringt og fått ny time! Det går sikkkert greit å gå til gynekolog når man har mensen, men jeg ville ikke følt meg komfortabel med det. Dessuten må celleprøve tas om igjen dersom det er blod i prøven, så da kan man jo liksågodt utsette hele undersøkelsen til mensen er over.
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har fått beskjed at jeg bare kan komme selv om jeg har hatt mensen. Men jeg synes det er ekkelt, så jeg har valgt å avbestille og få ny time.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå