Gå til innhold

Bjølsen studentby


Gjest jente20

Anbefalte innlegg

Gjest jente20

Hei!

Skal flytte til bjølsen studentby til høsten, noen som veit noe om denne studentbyen. Er det er Hyggelig sted å tilbringe studietiden på:) ??

Ellers lurer jeg på om det er stor sjanse for at man må bo i et røykehus. Jeg er ikke- røyker, og håper seff på å få bo i et ikke- røyke hus, men har hørt at det er flest røykehus der. Hater steder hvor tobakksrøyken nærmest har grodd inn i veggen....

Takk for svar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min bodde der før vi flyttet sammen. Jeg synes det er veldig fint der. Vi er der fortsatt mye pga maxi- butikken. Det er fint og rent, rett ved elven. Inkludert raskt internett, telefonlinje og tvlisens. Stort sett synes jeg studentbyer er skitne og ekle, men denne liker jeg. Husker ikke om det var egne røykehus lenger, men kan du ikke be om å få plass i et ikke-røykehus?

Velkommen til området! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

Jeg synes også det er kjempefint der, og rent og nytt! I tillegg er det en fin bekk gjennom området med broer og gullfisker :)

Det eneste er at jeg ikke tror det er den mest sosiale studentbyen. Men det kan jo variere fra gang til gang og hus til hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady

Jeg kjenner ei som bodde der, og husker det var veldig koselig der. Nytt og pent også, og så går vel 37-bussen forbi der? Det eneste var at hun hadde en rotete nabo som bråkte og spiste opp maten hennes. Men det kan jo egentlig skje hvor som helst, hvis man ikke skal bo alene selvfølgelig :)

Ja, og så er det en fin maxi-butikk der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bodd i området, og det har blitt et mye bedre bomiljø etter at studentblokka kom!

Riktig som BagLady sier, 37-bussen går omtrent rett utenfor døra, og den går ofte.

Maxien er utrolig fin og har mye god mat, ellers ligger Kiwi rett ovenfor gata. Før måtte vi heeelt ned til Prix eller Rimi, men nå slipper man det!

Tror det er en flott studentblokk, jeg ville absolutt valgt den hvis jeg skulle ha flyttet til Oslo for å studere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en flott studentblokk, jeg ville absolutt valgt den hvis jeg skulle ha flyttet til Oslo for å studere. :)

:Nikke: Helt enig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...