Gå til innhold

Julebord / fest


Fiola

Anbefalte innlegg

O.K

Nå er det vel tid for en dualig fest.

Kris har vært med nye forsyninger av div. godsaker.

Selv står jeg for nye forsyninger med modemsaft (goe greier).

Forstår at Merete er med i festkomiteen.(kan du fikse stoler ?)

Nye medlemmer tar med godt humør.

Trenger en porsjon av @lfa sitt humør. Og at litago tar en rolig entre.

Skål folkens.

Dupper av i et deiligt baseng, før det hele tar av.

P.S. Ta med badetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det plass for et aldri så lite og muntert menighetsoverhode i bassenget?

Hei, Fiola, pass deg - ellers så skvetter jeg vann på deg! *hihi, rampete*

Dette var deilig! Lenge siden vi har hatt fest på bassengkanten nå, dere!

Hva synes dere om den nye julebikinien min?

Det røde som blinker ute på begge puppene skal liksom være nesen til Rudolf! Den er litt sesongbetont og temarelatert denne bikinien, skjønner dere! Så kunne jeg jo bare ikke motstå alt glitteret rundt kanten og den uskyldige juleengelen midt foran på bikinibuksa, da...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi tilsammen 137 medlemmer, inkl. deg og meg! Litt av en gjeng!

Vel, tror kanskje ikke alle kommer, men vi får starte festen, og så dukker det vel opp en og annen engel etter hvert!

Skål, da! Julepærebrusen var virkelig nydelig i år, du!

*kravler opp i en flytende liggestol med påmontert palme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kommer tutende på gullsykkel med Wonderbaum og terninger*

Har tatt med sputnik-truser til alle jeg... til å ha på hodet.

Fant ingen nisseluer med glorie..

GOD JUL!

Engler daler ned i skjuuuul!

*BOMS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige luer, Lea! :ler:

Nå har begrepet nisselue med ett fått et nytt innhold!

*trekker Sputnik trusa over hornene*

Var jeg fin nå? Synes den passer til bikinien, jeg!

Sender noen mer pærebrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse nisseluene er jo perfekt for dere med horn da. Kom ikke her og si at jeg ikke tenker på andre :lol: .

Dessuten er de jo skikkelig jule-harry!

*Laster en kasse pærebrus på sykkelen og tråkker i retning Væren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Baken min! Var det noen som sang Glade Jul igjen?

Det blir litt mange så synger den nå. Jeg måtte få Brad'ern til å massere den deilige stussen min igjen.... *snøft* sitter der og koser oss i gullepletreet så boms rett ned.

Åh! Pærebrus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pling pling* Her kommer jeg med en stor forsyning av reker, loff, majones og sitron. Selv om det er jul, så kan man jo fortsatt ha litt sommerstemning her ved bassengkanten, eller hur? Stilige luer altså *tar på sin og plasker rundt i bassenget*! Dette skal bli et minneverdig julebord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå jeg vil også være med på julebord/bassengkantfest!

*tar på den nyeste heksehatten med bare to hull i og kliner litt froskeblod i kinnene for å bli fin*

Juhu! Send pærebrusen!

*jumper ut i bassenget med vorter og valker og det hele*

Haha, nei ingen skal få komme her og beskylde meg for ikke å være stolt av kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du verden.

Nammi, nammi, reker og majones på loff. Jeg bare forsyner meg litt her

Ruby.

Oii klemte litt hart på den majonesen. :o

Se nå, masse majones på bassengkanten :-? Løper for å finne noe å tørke med. Kan ikke tørke med loffskivene, det blir bare graps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt skeptisk til julebord... Har hørt at det er så mange som har blitt syke etterpå...

Tror dere Kris har vasket hendene før han fikset maten? Eller om han brukte hansker? Og dere som allerede har forsynt dere, merker dere noe? Dere har ikke hatt mer hyppige do-besøk?

....Og Fiola, den modemsaften... du kjøpte ikke den i ei trang bakgate i eknoskogen?

.... Og Væren, er du ikke redd for høy strømregning med den blinkende bikinien? Den må jo bruke fryktelig med strøm?

Ville jo vært tragisk hvis hele budsjettet vårt skal gå med til din bikini... :o

Jeg for min del, har verken nissebikini, eller heksehatt... Prøvde med en ny stil... Kroppsmaling... Men tror dere malingen går av i bassenget? Det ville vært piiinlig... Er så lenge siden jeg har gått naxen her... Og så er jeg sjenert overfor alle de nye.... :oops:

Og siden det nå i skrivende stund, faktisk er fredag den 13... Så deler jeg ut litt lykke-ull til alle som måtte behøve det. :D

Jeg har også ryddet bort alle stiger, malt alle sorte katter grå, limt skli-sikre matter langs bassengkanten, og gjort andre forebyggende tiltak. Håper det hjelper. Vil nødig oppleve noen ulykker på julebordet vårt... :-?

Og skulle det begynne å brenne i frityrgryta (ikke skjønner jeg hvorfor enkelte må frityrsteke pærebrusen, men...), så henger det spesial-brannslukningsapparat på veggen. :blunke:

*Sukk* Det er jammen meg slitsomt å være godt får-bilde...

Men i disse juletider, så er det en stor glede og kunne bidra med noe konstruktivt, noe fornuftig, og noe som kan være til glede for andre...

Men når jeg nå har bidratt med så mye, så forventer jeg å få litt igjen også, da... *hint hint* :ler:

..... Og skulle det dukke opp noen utakknemlige sjeler, så ligger jeg på lur med kameraet, og slaskene blir avbildet i neste utgave av menighetsbladet. :kul:

..... Er fortsatt litt nervøs over maten... Er dere sikre på at dere ikke merker noen forskjell??? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel er her

Engel er nær

Eeengel i mange trær

kom bli med på vår juuuuuuule fest

her er englene på sin lest

kom så drikker vi sammen

før vi detter i dammen

Melodi: Engler daler ned i skjul.

Vennlig hilsen hobbypotet - engel - Cassandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...