Gå til innhold

Hjeelp

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_bb_*
Skrevet

har begynt å bli grå nedentil å er bare 29 år :grine: , kan en farge hårene? å event. hvor får jeg tak i det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Eller du kan fjerne de.

Jo kan jo forsåvidt det, men jeg vil ikke fjerne alt, derfor lurer jeg på om det er noen som har erfaring med farging:)

Skrevet
Jo kan jo forsåvidt det, men jeg vil ikke fjerne alt, derfor lurer jeg på om det er noen som har erfaring med farging:)

Hårfarge er sterke saker, jeg hadde ihvertfall aldri turt å smøre det på i et så sensitivt område.

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen reagerer om du er barbert, so hvorfor ikke gjør det lett for deg selv? Dessuten tror jeg det er mindre farlig å være uten hår enn å utsette seg for kjemikalier.

Skrevet
Hårfarge er sterke saker, jeg hadde ihvertfall aldri turt å smøre det på i et så sensitivt område.

:Nikke:

Hadde jeg hatt så mye imot å være grå nedentil så hadde jeg rett og slett fjerna håret.

Gjest d'Arc
Skrevet

Det er da bare søtt med litt julenisseskjegg nedentil.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er da bare søtt med litt julenisseskjegg nedentil.

hehe, ja hadde bare jeg sett det på den måten.... fjerne alt er ikke helt meg... men får vel bare leve med det....

Gjest Gjest
Skrevet
hehe, ja hadde bare jeg sett det på den måten.... fjerne alt er ikke helt meg... men får vel bare leve med det....

Har du prøvd???

Du kunne jo like det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...