Gjest Gjest_bb_* Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 har begynt å bli grå nedentil å er bare 29 år , kan en farge hårene? å event. hvor får jeg tak i det?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Eller du kan fjerne de. ← Jo kan jo forsåvidt det, men jeg vil ikke fjerne alt, derfor lurer jeg på om det er noen som har erfaring med farging:)
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Jo kan jo forsåvidt det, men jeg vil ikke fjerne alt, derfor lurer jeg på om det er noen som har erfaring med farging:) ← Hårfarge er sterke saker, jeg hadde ihvertfall aldri turt å smøre det på i et så sensitivt område.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Ingen reagerer om du er barbert, so hvorfor ikke gjør det lett for deg selv? Dessuten tror jeg det er mindre farlig å være uten hår enn å utsette seg for kjemikalier.
c",) Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Hårfarge er sterke saker, jeg hadde ihvertfall aldri turt å smøre det på i et så sensitivt område. ← Hadde jeg hatt så mye imot å være grå nedentil så hadde jeg rett og slett fjerna håret.
Gjest d'Arc Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Det er da bare søtt med litt julenisseskjegg nedentil.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Det er da bare søtt med litt julenisseskjegg nedentil. ← hehe, ja hadde bare jeg sett det på den måten.... fjerne alt er ikke helt meg... men får vel bare leve med det....
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 hehe, ja hadde bare jeg sett det på den måten.... fjerne alt er ikke helt meg... men får vel bare leve med det.... ← Har du prøvd??? Du kunne jo like det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå