Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #21 Skrevet 5. juni 2006 Nei, jeg spiser bare det jeg liker for å ha et sunt kosthold. Men, jeg pleier å spise ting jeg ikke er så glad i, men som jeg har lyst til å begynne å like. Er en del ting jeg ikke har likt som jeg har spist mye av, og nå liker jeg det ← Det samme her. Men jeg kan godt spise mange ting jeg ikke liker hvis jeg får det servert. (Noen unntak finnes.)
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #22 Skrevet 5. juni 2006 da jeg la om kostholdet og livsstilen måtte jeg lære å like nye ting. det var flere ting som ikke falt i smak; tunfisk, bønner, selleri. man kan godt si at jeg spiste mat jeg ikke likte. nå derimot synes jeg det er rågodt med tunfisk, bønner og selleri. fortsatt er det mat jeg ikke fikser helt. f.eks: hvordan lage en god dressing av kesam.
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #24 Skrevet 5. juni 2006 Nei, jeg spiser ikke mat jeg ikke liker kun fordi den er sunn. Men jeg er så heldig at jeg liker veldig mye av det som er sunt. Uheldigvis er jeg veldig glad i sjokolade også.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #25 Skrevet 5. juni 2006 er en del mat som jeg ikke liker, og det spiser jeg heller ikke, uansett om det er usunt eller ikke. er jeg på besøk kan jeg forsyne meg med noe jeg ikke liker så veldig godt, bare forsyner meg mindre av det. men har noen slike nykker eller hva jeg skal si, f.eks remulade liker jeg ikke, men med et par års mellomrom smaker jeg på det for jeg har tenkt ut at det var kanskje ikke så ille, men så er det akkurat like vondt som sist jeg smakte det.
salsera Skrevet 6. juni 2006 #26 Skrevet 6. juni 2006 Jeg liker de fleste råvarene, men det er ikke alltid jeg er like begeistret for kombinasjoner av dem eller hvordan de er tilbredt. Rosenkål liker jeg som regel ikke, men sist dukket de opp i en indisk rett, og da smakte det plutselig godt. Kaffe og brokkoli er eksempeler på ting som jeg liker, men som et par personer i omgangskretsen min mishandler og da er jeg ikke så glad i det lenger. Spiser vel bare mat jeg ikke liker hvis jeg er på besøk hos noen. Det som er sunt, liker jeg heldigvis også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå