Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Hvorfor svir sæd så meget? Etter sex svir det alltid etter at han har kommet inne i meg og sæden er på vei ut, men aldri når han kommer på utsiden. Denne svien kan vare i en halvtimes tid eller noe sånt, før det går over av seg selv. Er dette normalt? Jeg ser for meg at grunnen kan være er at det er forskjellige PH-verdier i sæden og skjeden, men allikevel, skal det svi så? (Har for øvrig hatt fast partner i mange år.)
Gjest StockDama Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 sæd som svir? aldri opplevd. kanskje du er allergisk? sjekka det?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Sædallergi. Ikke helt uvanlig. Kondom, hoppe av i svingen, eller lære å leve med at det svir litt rett etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 takker for svar! Sædallergi høres både logisk og svært ulogisk ut. Prøvde å google det, og der står det jo at man får hevelser i ansiktet og kan besvime om man har dette. Jeg har heldigvis aldri opplevd noe sånt da. Men jeg fant et spørsmål om det på lommelegen. (http://www.lommelegen.no/svar/svar74.asp) Synes legen svarte særdeles dårlig (svie er ikke det samme som kløe), men det betyr kanskje at det er veldig uvanlig dette her da. Hm..
Gjest 2324 Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Pleier å svi litt jeg også. Jeg får alltid noen små rifter etter sex, og når sæden kommer i de svir det litt.
Amalie_85 Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Visst du har sår hud i underlivet kan det jo være det. Tenk deg salt på et sår. For det har skjedd med meg da vi hadde hatt veldig veldig mye sex så hadde huden blitt litt sår og da sve det
Gjest TS Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Visst du har sår hud i underlivet kan det jo være det. Tenk deg salt på et sår. For det har skjedd med meg da vi hadde hatt veldig veldig mye sex så hadde huden blitt litt sår og da sve det ← Hm.. Ja, har tenkt til på det også, og som en nevnte lenger opp her, rifter. Men hva er egentlig rifter da? :klø: Jeg begynner jo aldri å blø eller noe lignende. (Og som sagt er det kun når han kommer inni meg.) Dessuten varierer det jo hvor lenge sexen varer, hvor ofte osv. Jeg har gått litt bort fra tanken på at det er allergi egentlig. Jeg har alltid tenk at det er fordi det er forkjellige PH-verdier i sæden og i skjeden, men siden det er så få andre som opplever dette begynner jeg jo nesten å tvile litt på det også. Håpløst!
Gjest 2324 Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Jeg blør heller ikke, men det er så å si umulig å unngå små rifter når man penetreres. Hullet er jo ikke like stort som det som skal inn som regel.
Gjest TS Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Jeg blør heller ikke, men det er så å si umulig å unngå små rifter når man penetreres. Hullet er jo ikke like stort som det som skal inn som regel. ← Hm.. Du har helt sikkert rett. Kanskje jeg rett og slett skal slå meg til ro med det. Også får jeg prøve å legge merke til om det er like ille hver gang, eller om det varierer i forhold til hva slags sex vi har hatt. Takk for alle svar forresten Jo, det går en reklame på TV for tiden om sånne piller man putter inn der som skal stabilisere miljøet eller hva det nå kalles. Det skal visstnok hjelpe mot svie eller noe sånt. Kanskje det hadde hjulpet og brukt de etter hver akt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå