Gå til innhold

Cyste på eggstokk

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Hei! Skal inn å operere bort en cyste på den ene eggstokken, må også fjerne den eggstokken. Hvis jeg er heldig så er det nok med et snitt under navlen, men hvis ikke blir det et litt sånn langt ett. Tror jeg skal ha narkose.

Noen av dere som vet hvor lang tid det tar å komme seg?Hvor lenge lå du på sykehuset? Kunne du gå etterpå?

Skal gifte meg en mnd etter ca, vil jeg komme inn i brudekjolen?? Med tanke på om jeg blir opphvonet eller oppblåst så lenge etterpå.

Tusen takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

eg opererte begge eggstokkene med kikkhull sånn som du skal, normalt så skal ein kunne gå ett par timer etter oerasjonen og heim samme dagen, men eg måtte ligge over natta pga at eg ikkje klarte å våkne skikkelig fra narkosen...sov nesten 24 timer etterpå..:P men dette er 4 år siden, og dei bruker ein bedre og lettere narkose no for tiden:)

hevelsene gjekk ned etter eit par dager, og hevelsen blir sikkert ikkje så galen på deg med tanke på at du bare skal ta eine siden. Smerte har ein i eit par dager etterpå, husker det var forferdelig å le 2 dager etterpå...:P

Gjest gjesta
Skrevet

Tuusen takk for svar! Jeg har fått beskjed om at jeg kommer til å ligge på sykehuset fra 3-6 dager, så du kom jo hjem litt fort da... Håper jeg også kan det.

Hvor lenge på du ha på plaster på sårene etter operasjonen? Kunne du gå på do selv?

Skrevet

Eg va bare inne på dagkirugen eg...fordi eg sku ta kikkhulls operasjon og ikkje åpne heile opplegget, då hadde eg måtte logge på sykehuset lenger....

eg kunne ikkje gå samme dagen som eg opererte, men da va pga at eg ikkje våkna fra narkosen skikkelig, husker eg prøvde å gå på do, noe som resulterte i å svime av..rett i gulvet...

Men dagen etter gjekk eg rundt, smertefullt men eg gjekk rundt, ellers så blir du veldig oppblåst for dei pumper luft inn i magen under operasjonen, sikkert for å se bedre, og derfor føler ein seg meir hoven enn ein egentlig er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...