Gå til innhold

Et lite frø?


busy_bee

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny her nå. Og er litt overrasket over at jeg kan være her i det hele tatt.

Å bli gravid gikk raskere enn jeg hadde tenkt. Har akkurat sluttet på pillen, og ikke fått ordentlig mensen etter det. Gikk og ventet på tanta, for å komme i gang med 1.pp, men den kom ikke.

Kjøpte test i går, og den viste positiv- men en gang!! Knallblå strek!

Merkelig!!!!

Har hatt skikkelig menssmerter i flere dager, og trodde hele tida tanta var på vei- men så var det muligens det man kaller festesmerter....

Vi håper det går bra, og at det blir baby neste år!!

JIPPI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med spire på vei :)

Bestandig litt skremmende til å begynne med. Hos meg var det også som hos deg første gang jeg ble gravid, det kom litt brått på ja, for å si det sånn. Jeg var nemelig forberedt på at det ville ta lang tid etter som jeg hadde noen år bak meg på p-piller,men ble positivt overrasket der ja.

Ønsker deg lykke til videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Da er jeg allerede 11+1 dag på vei!! HJELP!! Sjokket er fortsatt der, men på fredag var vi på ultralyd som vi hadde booka denne uka, for å se om det var noe liv der inne. Og det var det! Noe av det merkeligste jeg har opplevd. Den strakk seg, snudde seg rundt og veiva med hendene. Gikk opp både ett og annet for oss da! Godt å se at alt så bra ut så langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille livlige krabaten i magen! :klem:

Ja, det er helt merkelig å se at de beveger seg! Og det er inni magen vår! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig det er å få sett den lille der inne! Merkelig at de kan være så utviklet så tidlig syns jeg. Hvordan er formen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da er sommerferien over, og jeg er tilbake på jobb. Ekstremt trøtt på morgenen merker jeg. Skal bli utrolig deilig med helg i morgen...

Fått innkalling til UL i beg av September. Gleder meg sånn til det. Skal bli godt å få bekreftet at alt er bra med den lille. Håper så inderlig at det står bra til med bebisen....

Rart hvor bekymret man blir hele tida for at noe er/kan/muligens er galt.

Sikkert flere som har det sånn.

Var hos legen og fikk høre hjereteslagene for 2 uker siden (var 13+6 da). Det var deilig!! Nå er jeg 15+5- tida flyr egentlig avgårde altså.. Har lagt på meg nesten 2 kg, og merker jeg er drygere over magen enn vanlig. Men kan helt greit gå i mine vanlige klær fortsatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Da er jeg her igjen. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt fremover. Jobb og forberede ALT av baby-stash!! Blir helt svett jeg. Snart bare 10 uker til termin er det også.... Er så redd for å glemme noe. Jeg kan jo ikke dette jeg...

Og så kommer jula også snart. Gleder meg til det, men mange gaver igjen før alt er i boks. Flere som føler at det hoper seg litt opp som har termin i samme tiden eller?. Termin i beg. av Februar jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...