Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Hei! Jeg sluttet på p-ringen for ca en mnd siden, så jeg skulle fått mensen på torsdag, men den har ikke kommet... Dessuten har brystene mine vært veldig ømme i 1-2-ukerstid. Kan ømme bryster være tegn på graviditet så tidlig etter at man evnt har blitt gravid? Eller kan ømme bryster være bivirkning av at man har sluttet på hormonell prevensjon? Jeg har opplevd at mensen har uteblitt i 2-3 mnd (helt til jeg begynte på hormoner igjen) tidligere. For øvrig, har jeg og kjæresten vært slurvete med kondom og "lekt oss litt" før vi har satt den på så han kunne komme... ja, jeg vet - kjempedumt...! Når kan man teste seg for graviditet og få sikkert svar? Jeg har ikke kjøpt test enda, fordi jeg har forstått det slik at hormonet graviditetstesten baserer seg på ikke begynner å produseres før ca en uke etter befrukningen. Derfor tenkte jeg at jeg skal vente til det har gått en uke siden vi var uforsiktige (vi var på lørdag). Har noen innspill ang. dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå