Pimbila Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Har dere som har eyetoy hatt problemer med at du ikke får spilt enkelte spill fordi spillet ikke reagerer på bevegelsene du gjør? Når jeg skal "trykke" på Start spill reagerer den ikke. Jeg får ikke spilt Apestreker, Boblepop, Kung2 og Homerun fordi det er noe galt. Har du vært borti noen problemer med eyetoy?
Tora*81 Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Hadde litt problemer i begynnelsen.Stilite litt på kamera og gjorde romme lysere så gikk det fint
Pimbila Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2006 Det er de samme spillene hver gang jeg spiller. De andre spillene reagerer på bevegelse, men ikke disse. Lysforholdene er jo de samme. Grr
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Gå tilbake til butikken og bytt det! Hadde nøyaktig samme problem.. Prøvde spillet med forskjellige kameraer og spillkonsoller, men ingenting virket. De i butikken sa at de hadde fått inn mange med samme feil, så det er tydeligvis en produksjonsfeil på spillet.
Pimbila Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2006 KJøpte det des 2004, så jeg kan nok ikke bytte det lenger. Kjøpte det et helt annet sted i norge også. Men fint å vite at det er flere med samme problem, for da orker jeg ikke tenke på det lenger.
Tora*81 Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Jeg hadde nå gått til nærmeste butikk de fører ps2 alikevel. Er det en produksjonsfeil så får du byttet det uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå